Gå til innhold

Bilforumet og EMMA arrangerer bilmesse, SOUND AND TUNING 2005

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

Er det du som har den uberfete vectraen med turbo?

Tøff sak.... Hva lader du i trykk? Hvor mye hk? Hva slags turbo har du på den? No mere gjort med motor? tøff IC du har... notin

Hvem har sagt at jeg har turbo?:D Skulle ha hatt det for lenge siden...men sitter med NESTEN ferdig bygget motor, men mangler en fuckings råde som jeg har bestilt fra usa! Bestilte stempler + råder...og av en eller annen helvetes grunn, fikk jeg 4 stempler og 3 råder:( GRRRR!!! Så fikk ikke satt den inn før gatebil:( Eneste jeg har fått gjort er å bøye til rør til IC og tilpasset fangeren, og montert IC'n.. :/

Hvor mye jeg kommer til å kjøre på i trykk og hvvo mye hester gjenstår det bare å se etter jeg har fått mappet den med autronic'n:) Håper også Kirkebakken motorservice har gjort god jobb med portingen +++ :)

Kommer sterkere tilbake på første Gatebil 2006.....

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja ok, så du skal bygge... den er cool.. Skulle i grunn mobbe deg for at du hadde en montert ic UTEN turbo motor:) menmen,. Noen kan jo bare ikke vente med å montere... som å åpne pakker før julaften :)

hehe:D:D Så du tittet under bilen el? ;)

+ VW Golf 3 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt at jeg har turbo?:D Skulle ha hatt det for lenge siden...men sitter med NESTEN ferdig bygget motor, men mangler en fuckings råde som jeg har bestilt fra usa! Bestilte stempler + råder...og av en eller annen helvetes grunn, fikk jeg 4 stempler og 3 råder:( GRRRR!!! Så fikk ikke satt den inn før gatebil:( Eneste jeg har fått gjort er å bøye til rør til IC og tilpasset fangeren, og montert IC'n.. :/

Hvor mye jeg kommer til å kjøre på i trykk og hvvo mye hester gjenstår det bare å se etter jeg har fått mappet den med autronic'n:) Håper også Kirkebakken motorservice har gjort god jobb med portingen +++ :)

Kommer sterkere tilbake på første Gatebil 2006.....

Kan anbefale Flissundet Motorservice ang mapping av Autronic'en din..Hadde bilen min der forrige torsdag og angrer ikke ett sekund på det..Det tar ca 5-6 timer å mappe bilen,men du og det er verdt det.! Bilen min var mappet der for ca 2 år siden..ny versjon av software+rullekjøring for instilling og vips så bruker bilen min 3 desiliter mindre på mila,jevnere momentkurve heeeeele veien opp til turtallsperra,og ett vesentlig bedre merkbart drag..

G-Man

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vi skal slutte med alle egne meninger om hvordan ting kunne vært bedre og hvordan DIN ide hadde vært sååååååååå mye bedre enn arrangør sinn!

I stedet... Vær glad noen gidder å arrangere treff/messer som dette!

Har du/dere en ide om hvordan ting kunne vært gjort bedre, send Marius å gutta en en email å fortell dem.. I tillegg synes jeg du/dere skal gi dem en klapp på skulderen for et bra treff/messe og tilby dem DIN hjelp gratis neste år...

Tjah. SNakka med både marius og med håkon igjennom hele helga jeg. Hjalp til å rigge opp og legge ned til og med.. og vi var ganske enige i en del ting som gikk bajs.,,

SÅ..... ja., han har fått klapp på musa for lengst... men igjen var det en del ting som gikk fiasko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å være fullstendig ukjent i oslo by fant jeg fram på første forsøk :)

Mye bra biler, endel folk, bra med stands.

MEN det catwalk greiene, aiaiai, ikke bra dere.

Av alle som labbet frem og tilbake der var vel Helene den eneste som faktisk kunne gå da.. Resten kunne vel holdt seg hjemme hehe...

Noe jeg hadde vanskelig for å skjønne var hvordan dommere i EMMA kunne bedømme bilene i det helvetes bråket??

Ble jo startet opp en hotrod eller noe også ett par ganger? Noe man kanskje burde latt være med tanke på at det faktisk ER små barn der.

Ellers veldig bra, håper det blir arrangert til neste år også :)

Vil nokk si at helene treg var rimelig amatørmessig jeg ass. å kalle seg modell etter en slik opptreeden?. da er det på tide å begynne som kokk ellerno

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare missunlig for att du ikke fikk gå på catwalk`n du RDL!!

Men neste år skal du nok få vise deg du oxo! I string truse og kort topp! hehe

Så kan vi jo be inn gutteklubben, å friste dem med noe RDL-backstage(tabledance...) hehe

Flisundet er å anbefale ja. Var en kompis av meg som mappa din g-man, han har oxo mappa den røde supran med AEM sprut.

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, måtte jo det... Har sett deg kjøre forbi en del ganger i oslo uten å høre en dritt fra bilen din. SÅ jeg begynte å lure da jeg så Ic'en:)

Hilsen forresten han jævlen med den skitneste bilen ved siden av deg:)

rdl_treff.jpg

Det minner om en person som har kaldt seg RDL.

Han har aldri sakt noe positivt om japse biler.. onfiredevi

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, måtte jo det... Har sett deg kjøre forbi en del ganger i oslo uten å høre en dritt fra bilen din. SÅ jeg begynte å lure da jeg så Ic'en:)

Hilsen forresten han jævlen med den skitneste bilen ved siden av deg:)QUOTE]

hehe....så det var din bil det altså...hehe...og grunnen var?? Vekket iallefall mest oppsikt vil jeg tro på messa:D:D:D

+ VW Golf 3 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale Flissundet Motorservice ang mapping av Autronic'en din..Hadde bilen min der forrige torsdag og angrer ikke ett sekund på det..Det tar ca 5-6 timer å mappe bilen,men du og det er verdt det.! Bilen min var mappet der for ca 2 år siden..ny versjon av software+rullekjøring for instilling og vips så bruker bilen min 3 desiliter mindre på mila,jevnere momentkurve heeeeele veien opp til turtallsperra,og ett vesentlig bedre merkbart drag..

G-Man

Takk for tipset...hvor mye betalte du? Har du noe tlf-nummer eller noe?

+ VW Golf 3 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Takk for tipset...hvor mye betalte du? Har du noe tlf-nummer eller noe?

Jeg betalte 5200.- Det tar nesten hele dagen,så jeg håper du tar med deg noen..:) Flisa er ikke sååå stort på en hverdag..hehe..tlf:62955990

G-Man

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår