team_spydeberg Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Hei. Har minimalt med peiling på å skru bil selv, men har senkesett, IS topp, eksosanlegg og frontfanger jeg gjerne skulle hatt på bilen min. (Sierra 2,0L 88mod) Noen som har tid og lyst til å hjelpe meg mot en liten sum $? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 hm..IS topp på L? eksosen er samme , men innsuget er litt annerledes hvis du skal bruke gassern ? blir falsk luft fikk en gang feil pakkning da jeg overhalte toppen, fikk den til L, fikk nestn ikke start på stakkaren.. lykke til :popcorn Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team_spydeberg Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Ok. da dropper jeg is toppen, men trenger fortsatt hjelp til det andre :hug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Da står du igjen med senkesett, frontfanger og eksos.. Det er ikke de mest kompliserte deler å bytte, vi snakker sierra her. De største problemene du vil få er fastrusta bolter. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Sleit ikke noe spesielt med å få av rustete bolter når jeg tok av eksosmanifolden, f.eks.. Bruk skikkelig verktøy og ikke stress. Da går det som regel bra ;) Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Jupp. Og bruk6 kantpipe, ikke de andre som er på 12, da får du bedre tak på bolt/mutter, og glir ikke over så lett og gjør den rund og jævelig. Så er det bare å kjøpe noe fjerklemmer så ar det bare å senke. :bump Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Er så jævlig når bolter/mutrer blir runde. :p Noe av det værste jeg vet. Dette var vel på kantetn av off topic. Men MrFord ga deg et skikkelig bra råd der, bruk 6 kantpipe. Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Ja, har driti meg ut et par ganger det selv oxo så.... På de 13mm som sitter på stikk akslingene på en Sierra jeg hadde... Det var kjipt azz... Tru meg.. :fire: Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg