Gå til innhold

Einzer-prosjekt

Ranger emnet

ekkoj

Anbefalte innlegg

Har fått gjort litt idag også. Fjerna rust fra venstre innerskjerm og la på brunox.

golf3180dl.jpg

Så tenkte jeg at jeg skulle gi meg i kast med venstre bak, men tror du ikke den jævla sandblåsegreia fra Biltema tok kvelden da? Endte opp med å matte ned lakken der i stedenfor, det må jo gjøre før eller senere.

golf3172kx.jpg

Er litt skuffa når jeg ser hvor lite synlig 3-5 timers jobb er, men den rustfjerninga tar tid ass hmmmmmmmmm

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte jeg skulle ta av dørene nå, men da lurer jeg på , er det de fire boltene og splinten i stopperen her jeg skal løsne da? Forsøkte meg på en av de boltene, men den satt noe jævlig og jeg ga meg når umbrakoen begynte å gå rund inne i bolten... Noen tips?

golf3128mw.jpg

var lit andre dører enn det jeg har, jeg har 2 14mm bolter jeg. De umbrakoskruene der må av+ splinten så er døra av ;)

Sorry at jeg ikke kom i dag, har skjedd så mye :(

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var oppom verkstedet igår også. Henning_Dt85 kom på besøk og hjalp meg ta ut den siste sideruta bak

golf3237rv.jpg

Dessverre er det jo sånn at om man får besøk så blir man ofte sittende i skrytekroken og skravle, så det eneste andre som ble gjort var å grunne innerskjermen på førersida.

golf3227be.jpg

Jeg kan forøvrig fortelle at biter til innerskjermer nå er nær umulig å oppdrive. Det eneste man får tak i er profilen øverst der man skrur på forskjermen :(

Utover det, så kikka vi på pluggene... Mon tro om ikke bensinforbruket mitt er noe for høyt :p Lurer på om det ikke er feil plugger også jeg...

golf3241hr.jpg

EDIT: Jooo, jeg bestilte meg frontspoiler/leppe idag også :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo bra ut dette.

Hvordan fikk dere ut vinduene egentlig. Klok av skade så spørr jeg før jeg handler denne gangen ;)

Klok uten skade, så fikk jeg noen til å hjelpe meg med begge :) Men det er ikke noe hokuspokus egentlig.

Start i et hjørne innvendig og bøy lista slik at den kommer på utsiden av karmen... Slik gjør du bortover hele nederste delen på vinduet og litt opp på hver side... Etterhvert kan du bare trykke ruta ut... Greit om det står noen og tar imot da... :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo bra ut dette.

Hvordan fikk dere ut vinduene egentlig. Klok av skade så spørr jeg før jeg handler denne gangen ;)

Ellers så har du AndieEins metoden som han sikkert har brukt på dusinvis av ruter uten å knuse en eneste:

1. to stk. størrelse 43 halvmyke vernsko med antiskli såle på innsiden av einseren.

2. to stk delvis uvaska hender av normal størrelse på utsiden.

3. Legg deg komfortabelt og trykk bestemt og jevnt i nedre del og ruta popper fint ut.

4. Ta den den imot og legg den på ett egnet sted.

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4. Ta den den imot og legg den på ett egnet sted.

Faen, jeg visste det var noe jeg hadde glemt...

La fra meg min i en stol på verkstedet... Glemte å sette den til side (Hva var det jeg sa Henning) Lurer på om den er hel enda...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider