Gå til innhold

Einzer-prosjekt

Ranger emnet

ekkoj

Anbefalte innlegg

Dette blir jo riktig bra Ekkoj.... Jeg er glad for at jeg ikke ble med på prosjektet. For dette hadde jeg ikke hatt tid til. Du har fått gjort rn del siden jeg var innom da...

Hilsen han i rød genser som heller ikke bruker vernebriller med vinkelslipern.

Jasså, fått rota deg inn her du også? :)

Det tar litt tid ja, mer jobb enn jeg hadde regna med.. håper ikke du har brukt all tiden siden vi snakka i telefonen istad til å lese her? :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jada....men det fins glipper i skjema ;)
DEt kommer nok flere sjanser... Ser for meg at jeg kommer til å stikke innom og kjøpe mer biter av dere :) Var jo ikke akkurat noen ogerpris Lars tok for den døra :) Også må jeg jo stikke innom og mobbe Nina Marie litt når min er lakka... Kikka på Lusa når jeg først var der, Hun har litt og jobbe med hun også:)

Den grå trenger litt TLC. Alt er klart :D
Alles Klar, godt å høre, du får bare passe på å få tid til å jobbe på din egen bil da, ikke bare alle andres :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke greit å eksperimentere på andres biler før man begynner på sin egen da?
Joda, du har et poeng, men nå virker det jo som om du er "stø nok" på hånda fra før da :)

Min grønne einser har jeg hverken budsjett eller timeplan på.
Grønne? Lusa?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Itj førr å varra stygg ekkoj.... :confused: men æ syns det herre sjer ut som ett uendelig røsthålk prosjekt babyhmm?
HEHE, It ink I know you... :p

Einsern til ekkoj er da ikke så rusten? ;) Skal se 76 opel rekorden min :P Den er det rust på den :D Men ikke håpløs ;)

Er bare Lindapus som er sjalu :)

Har du tenkt deg oppover idag eller ekkoj???

Jepp, var bare litt trøtt på morran idag,

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du veit vel kæm æ e ja hehehehehe men æ har jo sett bilen live så skjønner jo tegninga...hehehehe veit du vil slå meg :hammer litt når vi treffes men spørs hvem som får mest???? :wave Og nei er ikke misunnelig bare liker og gjøre ekkoj litt irritert...

2000 Passat 115Tdi Pd Variant som fortiden ruller på 17" vinterhjul..... H-R fjærer. Coilover kommer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider