Gå til innhold

Einzer-prosjekt

Ranger emnet

ekkoj

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

endekulegreia = bærekule

sikkert mange andre navn og, kjært barn har mange navn vettu ;)

Se der ja, (det var det jeg trodde :) )
Synnsyk bra tåd dette, har fulgt med fra første dag og må si meg mektig imponert :pray

Gleder meg til å se denne på treff til sommern *snike seg inn på olskool wv treff*

Men med foringene og gewinden burde det jo bli fin bil til litt banekjøring å du trenger bare en skikkelig sugemotor nå

Imponert? Så fint :) Enda, jeg er jo ikke noen ekspert på dette :)

Håper den blir ferdig til sommeren ja, o da blir det vel et treff eller to :)

Har forøvrig litt ambisjoner om å bruke bilen på bane også (eller ihvertfall teste den litt)... Men det avhenger jo som du sier av om jeg få i noen skikkelig motor. Har ikke bestemt meg for noe der enda nemlig (annet enn at jeg har lyst på litt mer power)

Utrolig bra gjennomført tråd!

Flott med bilder og beskrivelser. Slikt lærer man av :P

Takk takk, kjempemotiverende å høre slikt :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig bra nå!!! yodude

Hva slags Gewinde har du?

Jeg har bedre erfaring med å bestille alt av nye skruer osv. fra Møller enn å få Biltema til å finne fram noe brukbart.

Det er ikke så gæren pris på Møller, og du får jo tross alt det du bestiller med en gang :)

Har bestilt alt av understellsskruer til en Golf 2 der... ble ikke så dyrt.

Men, jeg følger alltid med i det skjulte. Spennende å se fortsettelsen :)

Stå på :thumb

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan syns du det funker med å ha prosjekt-tråden her inne i Golf 1 forumet istedetfor i Prosjekt forumet?

Ser du har over 11.000 visninger og det er jo knall-bra! :)

Jeg lurer på hvor jeg skal legge min prosjekt-tråd hen.

Lurer også på når jeg skal starte den... Note to self: Kunne kanskje begynnt med en liten garasje-byggings-intro.. Kanskje.

Laars: Når du bestillte alle skruene, kom du med delenr da eller? Finnes det et magisk nr for dette?

75 BMW 2002 US

83 VW Golf GTI

01 Audi A6 2.5TDIqAt

96 Audi A6 2.5TDIqA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står vel et delenr. på posen mener jeg å huske... på noen av de iallfall :)

Så fikk vi med arkene fra ETKA der delenr. står så vi finner riktig igjen... riktignok ikke på alle, så da må vi prøve oss fram.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig bra nå!!! yodude

Hva slags Gewinde har du?

Jeg har bedre erfaring med å bestille alt av nye skruer osv. fra Møller enn å få Biltema til å finne fram noe brukbart.

Det er ikke så gæren pris på Møller, og du får jo tross alt det du bestiller med en gang :)

Har bestilt alt av understellsskruer til en Golf 2 der... ble ikke så dyrt.

Men, jeg følger alltid med i det skjulte. Spennende å se fortsettelsen :)

Stå på :thumb

Jeg har FK silverline x tror jeg :)

Tenkte litt på å bestille skruer fra møller, men problemet at det som er åpent når jeg trenger deler er Biltema :p (Eller har møller langåpent på delelageret også?)

Hvordan syns du det funker med å ha prosjekt-tråden her inne i Golf 1 forumet istedetfor i Prosjekt forumet?

Ser du har over 11.000 visninger og det er jo knall-bra! :)

Tja, nå har jeg aldri hatt noen prosjekttråd i prosjektforumet, så det vet jeg ikke well :) Men, er nesten litt overveldet av responsen... trodde vel egentlig ikke at det var så spennende med en gamme golf :D

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingenting er som å følge med på en helrestaurering av en 1'r golf :)

Blir like glad hver gang jeg ser ditt eller rakriste sitt prosjekt er oppdatert.

Passer fint med litt hyggelig lesning i disse skole avslutningstider.

Stå på. dette kan umulig gå dårlig!

Enig!

Helt siden jeg, for maaaange år siden, leste ei lita bok om bilmekanikk og et minst like gammelt Vi Menn som hadde en artikkel om Golf 1 GTI har jeg hatt lyst på en slik bil, men har aldri hatt VW før jeg kjøpte prosjektet mitt sist påske... Det har siden den gang stått på hold i vente på det berømmelige garasje-prosjektet mitt, men det nærmer seg som sagt slutten.

Det jeg ville fram til var at jeg egentlig ikke er overrasket over at Golf 1 prosjekter er meget populære.

Jeg tror ikke jeg er alene om å ha drømt om Golf 1 GTI i min barndom, og for de som ikke er fullt så gamle (ikke det at jeg er gammel) så er fortsatt Golf 1 en særdeles bra start. Mye pga. mesteparten av VW delene er LEGO-klosser. Omtrent ALT gå om hverandre og det finnes nesten ikke en ting man ikke kan endre på. yodude

Ser i allefall fram til jeg kan kaste meg løs på min egen Golf, min egen prosjekt-tråd og håper jeg kommer i nærheten av dine, sålangt, 11.000 besøkende :)

Stå på!! Drit fett prosjekt og Lofoten Grün er en ufattelig kuul farge; kunne nesten ønske at min sorte hadde den fargen. :thumb :thumb :thumb

75 BMW 2002 US

83 VW Golf GTI

01 Audi A6 2.5TDIqAt

96 Audi A6 2.5TDIqA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tok du veldig feil... yodude

Sånn kan det gå :)

Stå på. dette kan umulig gå dårlig!

happyhappy Håper ikke det :)

Trodde du fikk med deg dette igår jeg.. Du har SILVERLINE... SILVERLINE X er med koni innsats :crazysant

Tok du forresten noe bilder av passaten igår?? For å si det sånn....-det subber greit når jeg svinger-..!!!! -ubrukelig lavt er eneste veien- yodude

Kan ikke få med meg alt første gangen heller da :) Fikk ikke tat noen bilder av passelaten nei, men jeg kan skrive under på at det ser fett ut :) Lurer på hvordan det blir seende ut om vi skrur helt i bånn på den...

Ser i allefall fram til jeg kan kaste meg løs på min egen Golf, min egen prosjekt-tråd og håper jeg kommer i nærheten av dine, sålangt, 11.000 besøkende :)

Stå på!! Drit fett prosjekt og Lofoten Grün er en ufattelig kuul farge; kunne nesten ønske at min sorte hadde den fargen. :thumb :thumb :thumb

Bare å hive seg i det :)

Liker du ikke fargen din kan du jo bare skifte :cocain: Bare ikke ta lofotengrün... ;) Den er min... hehe

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du ikke fargen din kan du jo bare skifte :cocain: Bare ikke ta lofotengrün... ;) Den er min... hehe
m'm Ikkesant?

Fra spøk til revolver. Sort er ikke _så_ vanlig så jeg holder meg nok til den fargen.

Jeg vet ikke om jeg får isolert garasjen min i vinter og lurer litt på om jeg fortsatt kan pusse rust, å bare spraye på noe grunning av et eller annet slag selv om det er kaldt der inne. Time will tell.

75 BMW 2002 US

83 VW Golf GTI

01 Audi A6 2.5TDIqAt

96 Audi A6 2.5TDIqA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m'm Ikkesant?

Fra spøk til revolver. Sort er ikke _så_ vanlig så jeg holder meg nok til den fargen.

Jeg vet ikke om jeg får isolert garasjen min i vinter og lurer litt på om jeg fortsatt kan pusse rust, å bare spraye på noe grunning av et eller annet slag selv om det er kaldt der inne. Time will tell.

Sort er ikke så vanlig, så det kan bli bra det.

Såvidt meg bekjent, kan du fint pusse rust om det er kaldt... Er detminusgrader og tørt så ruster ikke metallet selv om det er bart...

Correct me if i'm wrong.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider