Gå til innhold

Einzer-prosjekt

Ranger emnet


ekkoj

Anbefalte innlegg

aww. her får det fort frem :D Og jeg som ikke har fått hjem bilen enda :P
:) Your time will come :) Er bare det at nå gjør jeg ting som virkelig synes... Også må vi huske på at det skal monteres igjen også da
Kjøper gjerne det dashbordet ditt.

Tommy

Sorry Tommy. Dashbordet skal inn igjen. Demonterer bare alt for å få lakka opp :)

 

stikkakslene er vanlig torx...

Stikkaksler? De jeg hadde tatt bilde av? Så ut som tolvkant for meg?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

FIkk tak i bits til drivakselboltene idag.:)

 

Blei en kort økt idag, men fikk av driakslene:

 

Golf_990.jpg

 

 

Og giroverføringene:

 

Golf_992.jpg

 

Samt løsna eksosen:

 

Golf_988.sized.jpg

 

 

Satser på litt mer jobbing imorra.. nå er det bytur :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kos deg på byen :P

 

Sitter hjemme og håper det er lite rust og shit på bilen. ser ut som et helvettes arbeid alt det der :P tror det blir meer enn nok med dempere og foringer :P

Thanx :)

 

Dempere og foringer er ikke mye jobb...(Ihvertfall ikke om du har luftverktøy) Men det er ofte sån at det ene tar det andre...

 

Jeg skulle bare fjerne litt rust, senke den og ha det kos jeg.. Now look at me... :???:

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanx :)

 

Dempere og foringer er ikke mye jobb...(Ihvertfall ikke om du har luftverktøy) Men det er ofte sån at det ene tar det andre...

 

Jeg skulle bare fjerne litt rust, senke den og ha det kos jeg.. Now look at me... :???:

 

haha :P ja, du sier noe der :) vi får se :)

Vw Touran 2.0DSG 5s

Audi Cabriolet

Nissan KingCab

Audi Coupe Q.

77 Boble Roadster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på verkstedet idag også, men fikk ikke gjort så mye som jeg hadde håpet på...

 

Forsøkt meg på å demontere styringa... Men det var ille trangt der.... er det sån at det skal være nær umulig å få av stringa uten å ha tatt ut motoren først?

 

Uansett, fikk tatt ut alt ledningsnettet idag da... Blei litt nervøs for å få det sammen igjen, men det går vel på et vis..

 

Golf_998.jpg

 

Golf_1002.jpg

 

Begynte også å sandblåse og pusse gulvet inne der det har litt rust.

 

Golf_1011.jpg

 

Brukte også litt tid på å fjerne rester av støydempingsmatta på torpedoveggen... Og da var det jaggu noen som hadde tatt bildet gitt...

 

Golf_994.jpg

 

Bruker ikke altfor mye tid på å få det helt rent for lim og skit forran der.. det blir jo liggende under ny støydemping.

 

Fikk også matta ned store deler av gulvet og grunna litt der det var bart metall. HAr ikke grunna foran enda, fordi jeg bare skal tette litt sveiser først doh

 

Golf_996.jpg

 

Golf_1007.jpg

 

So, thats it for now.. håper å få sveisa ferdig inni til uka.

 

 

 

Har fulgt med på prosjektet ditt siden starten og må si jeg er imponert! den bilen kommer til å bli rå når den er ferdig!
:) Takk.. Ikke forvent for mye da... Akkurat nå er jeg litt nervøs for om jeg klarer å få sammen alt igjen jeg... :eek:

 

foresten: Ari sin Patrol som er på noen av bildene på andre siden her eller? :P
Stemmer det.. Faktisk Ari som har tatt det bildet der du ser meg med dashbordet og baken på bilen hans :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en liten tur på verkstedet igår også.

 

Fikk ikke gjort de store tingene. Fikk løsna styrestaget (Men klarte ikke å dra det ut :p) og borra ut de siste "skruene" slik at jeg fikk tatt av rattstammen,

 

Begynnte å matte ned litt innvendig (Vet ikke om det er nødvendig, men gjør det alikevel)

 

Vaska også motorrommet litt grovt slik at det skal bli lettere å se hvor jeg skal ta rust når jeg begynner med det nedi der.

 

Ikke de store nyhetene, men her er noen bilder i alle fall.

 

Golf_1019.jpg

 

Golf_1027.jpg

 

Golf_1029.jpg

 

Ellers brukte jeg store deler av kvelden med å være håndtlanger og moralsk støtte for smallboy som monterte sammen motoren sin igjen etter diverse som regreimbytte, topp-pakning og customsveisa grenrør og eksos.

 

Her er klokka 00:33 og vi leiter etter hvor den siste ledningen skal sitte. Rundt 01:45 vrei vi om nøkkelen og bilen starta på første forsøk...

 

Golf_1035.sized.jpg

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he er litttttttt trøtt idag da!!! knock

 

Men det var artig å få driten på veien igjen da.. Nå mangler bere he heh ehehehhe latter gassen heheheheheehe knock

Det monterer jo du på et kvarter idag kiddie

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår