Gå til innhold

Einzer-prosjekt

Ranger emnet


ekkoj

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lang historie gjort kort, Powerzone hadde en god og tre dårlige nyheter til meg idag.

 

1 stk felg bør være på døra mi imorgen

 

De tre andre er fremdeles i tyskland... MAKAN ASS

 

:hvaskjera

 

 

litt kjedelig å gjøre dette nå men, om du ikke har betalt. så vent til du får første felgen , så ringer du powerzone, og sier at du ikke vil ha dem slik som du truet med.

 

deretter kan du jo f.eks se om de går med på kraftig rabatt ordning til deg.

de vil vel neppe sitte med 1 eller 4 felger på lager (avhengig om de rekker å avbestille fra tyskland)

 

Edit: skal legge til at powerzone leverte baklyktene til cabben min i 2004, det fikset de i løpet av 2 uker i stedet for 3 som de lovte..

grillen tok 3 uker, så jeg er fornøyd. men så klart kanskje litt flaks.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud som jeg skal hore bilder nå...

 

Sikkert ingen som er på langt nær så entusiastisk som meg, men jeg synes dette er uhorvelig artig:)

 

Golf_1096.jpg

 

Golf_1100.jpg

 

Golf_1103.jpg

 

Golf_1105.sized.jpg

 

Golf_1106.sized.jpg

 

Klart skår i gleden å bar ha en felg, men men, da kan jeg forhåpentligvis starte å valse.

 

Dekket som sitter på nå er også bare for å prøve. Har bestilt 4 stk yokohama A539 i 195/45-15. Håper de er bygd litt annerledes slik at felgkanten blir mer synelig

 

litt kjedelig å gjøre dette nå men, om du ikke har betalt. så vent til du får første felgen , så ringer du powerzone, og sier at du ikke vil ha dem slik som du truet med.

 

deretter kan du jo f.eks se om de går med på kraftig rabatt ordning til deg.

de vil vel neppe sitte med 1 eller 4 felger på lager (avhengig om de rekker å avbestille fra tyskland)

 

Edit: skal legge til at powerzone leverte baklyktene til cabben min i 2004, det fikset de i løpet av 2 uker i stedet for 3 som de lovte..

grillen tok 3 uker, så jeg er fornøyd. men så klart kanskje litt flaks.

 

Veit ikke helt hva jeg kommer til å gjøre... Får se litt hvor lang tid det tar å få de tre siste. De stilte opp og sendte meg denne felgen over natten med levering idag lørdag uten at jeg har betalt noe som helst, så det ser ut til at han er keen på å få ordna dette nå ihvertfall. Time Will show :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk... Felgene har nok bare skruer til pynt... :oohh , men skitt au..

 

Powerzone skal ha litt tyn for lang ventetid og kluss med at jeg bare fikk en felg, men jeg gir de sjansen til å "rydde" opp. Nå får jeg gjort det viktigste, sjekka at det er plass, valsa og styra slik at bilen kan lakkes.

 

Var på verkstedet en liten tur nå.

 

Fikk lurt Stian til å hjelpe meg med kanalen :D

 

Golf_1128.jpg

 

Litt penere enn mine sveiser :D

 

Golf_1147.jpg

 

Pussa ned litt

 

Golf_1154.sized.jpg

 

Også kom kveldens høydepunkt... Smoor-time :rolleyes:

 

Golf_1109.jpg

 

Golf_1113.sized.jpg

 

SÅ lav?

 

Golf_1114.jpg

 

Nei, SÅÅÅ lav :D

 

Golf_1131.jpg

 

Me like....

 

Golf_1142.sized.jpg

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oohh

Meg ble nettopp forelsket i bil og felger kombinasjonen din! Ååh! *drooling*

 

EDIT: Bil og felg kombinasjonen :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår