Gå til innhold

Einzer-prosjekt

Ranger emnet


ekkoj

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk lagt på dekkene på to 8X15 felger for å se forskjellen idag... (neida, vi er ikke utålmodige vi)

 

Her ser dere forskjellen mellom toyoene og yokohamaene...

 

Golf_1377.jpg

 

Det er nok mer strekk på Toyoene, mens designet på yokohamaene gjør at man ser felgkanten mer. Sånn sett er jeg vel tåelig fornøyd med dekkene så langt.

 

Golf_1381.sized.jpg

 

Golf_1379.sized.jpg

 

Det er gjennomført, når du kjører old-skool look på DEKK!! :D

Ja, eller bare litt sær ... hehe

Bor du sammen med Smallboy eller? ;)

Det lurte dama hans på istad også når jeg svarte på telefonen hans isted...

Men, Neida.. Men jeg låner verksted av han og er så heldig at jeg får lov til å henge litt på jobben hans og låne litt utstyr av og til...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye spennende som skjedde ikveld igrunn.. Fikk fjerna litt mer rust og malt litt...

 

Golf_1387.jpg

 

Kom så dårlig til ellers under der, så jeg fikk ikke gjort noe mer før jeg får av bakstilling og tanken.. Tenkte jeg skulle forsøke meg på det aleine, men fornuften seira og jeg besluttet å vente til jeg fikk med meg noen opp...

 

Så da blei det litt prøving av deler....

 

Satte på de nye baklyktene... Synes de så helt på trynet ut... rota frem en av de gamle lyktene og satte den på den ene sida... Blei straks mer fornøyd med de nye lyktene igjen...

 

Som de sier på vortex, pics for views..

 

Golf_1383.jpg

 

Noen vil kanskje si at de lyktene ikke passer til old-school look... Men synes de gmale lyktene ikke er spesielt fine, også tror jeg at de nye vil passe bra med tanke på at jeg har nye klarglass frontlykter også... Samt at om jeg får det til så skal jo bilen se "ny" ut når den er ferdig.. og da innbiller jeg meg at de nye lyktene vil være med på å skape den illusjonen.... (Oufh.. Long rant there...)

 

Tenkte også jeg skulle teste det nye tanklokket... men det fikk jeg ikke på... for det var låst... og nøkkelen lå jo hjemme : flau :

 

Så da fikk jeg nøye meg med den ringen som fulgte med.... Litt usikker på hva jeg skal gjøre med denne.. ikke helt fornøyd med finishen på den... se bildene så skjønner dere hva jeg mener... Noen tips?

 

Golf_1390.sized.jpg

 

Golf_1395.jpg

 

 

Ohh, ja.. testa også den nye panserlåsen min... men den gikk ikke nedi hullet sitt... så her må ting tilpasses litt

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm du vet hva jeg skal si nå??? Jeg har hammer!!!
Hehe, det har du nok tenker jeg.... Men, holder nok med lett frisering med en vinkelsliper... popnaglehulla passa overens, men selve låsemekanismen var litt stor for hullet sitt...

 

Nei vi bare ligger sammen
Shhh, not in front of the kids..

 

Edit: Fikk forøvrig en kommentar på det siste der i forbindelse med en tråd jeg har på forums.vwvortex.com.. Det hender jo at jeg sier vi når jeg snakker om ting som har blitt gjort eller skal gjøres.. så når jeg nevnte at vi har fått nye dekk idag var det en fyr som spurte

 

when u say we, does that mean the VW house it appears you live in?

 

Hehe.. det synes jeg var litt artig.. :hello:

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det har du nok tenker jeg.... Men, holder nok med lett frisering med en vinkelsliper... popnaglehulla passa overens, men selve låsemekanismen var litt stor for hullet sitt...

 

Shhh, not in front of the kids..

 

 

tok dem på fersken jeg damndamn , neida hehe.

 

Den ringen var ikke pen nei, men du kan vel kanskje lakkere den i bilens farge hvis ikke tanklokket er pent uten da.

ble tøft med de nye baklyktene, og de passer godt inn i old-school mener jeg ( er vel egentlig ingen fasitsvar på hva som er old-school eller ikke :) )

 

mvh :hello:

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for de gamle baklyktene, de originale... jeg synes iallfall de er penest. Jeg digger de ;)

Gleder meg til jeg også kan sette på smale baklykter, hehe.

 

Ang. ringen til tanklokket, er det alu? Bare å polere da ;) Puss over med fint sandpapir og poler med autosol etterpå, så er ripene vekk :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, går for de originale selv jeg, mulig med litt rødtoning ( kjedelige originalt). Har sånne baklykter på 2`ergolfen, og det ser skikkelig tødt ut når man kjører bak eller ser de i mørket. Eneste jeg ikke liker med dem er jo at de er delt inn feil ( de originale er helt i 4 med en H, imens disse er delt med kryss), jaja, så pirkete trenger man jo ikke å være....

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har ManiaCoupe laget logo til prosjektet mitt, eller egentlig til meg da.. Den spiller "litt" på sveisene mine og er mitt eget forslag... Får se om vi friserer den litt etterhvert, men jeg synes den var råtøff :)

 

jokke_gr_nn.sized.jpg

 

Hva tycks? Kudos til Maniacoupe for å gidde å designe den :)

 

Også til bilen, rakk oppom verkstedet idag også.

 

Fikk tatt med meg nøkkelen til tanklokket og testa dette... Dårlige bilder men dere ser tegninga :)

 

Golf_1397.jpg

 

Golf_1399.sized.jpg

 

Får se hva jeg gjør med ringen etterhvert...

 

Fikk også en liten hånd av Smallboy til å få ned bakstillinga og bensintanken slik at jeg kunne fjerne litt mer overflaterust, brunoxere det og male over med arcanol.

 

Golf_1409.jpg

 

Bare litt fjerning av rust helt forrerst, et lag til med arcanol og tectyl e.l. så er jeg ferdig under...

 

Fikk også levd opp til den nye logoen min og sveisa igjen en liten sprekk som hadde kommet til syne i kanalen... Var nok litt aggresiv med vinklesliperen når jeg pussa ned de forrige sveisene

 

Popcorn:

 

Golf_1406.sized.jpg

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår