Gå til innhold

Einzer-prosjekt

Ranger emnet


ekkoj

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke veldig god på vektorisert grafikk men jeg skal ta å installere Adobe Illustrator å se hva jeg får til.

Da kan jeg jo lage noen til min eiser også ;)

 

Ps. Du må jo nesten poste bilde av deg og RA som poserer på panseret. :D

Cool.. skulle hatt ett av den lakk-kodelappen også... den i under teppet baki... med den nye lakkoden... :p

 

Hadde vært knall om du eller noen andre fikk det til :D

 

Og her er rakriste og meg :p

 

golf15222dr.jpg

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Idag var det tid til å kikke litt nærmere på "Det gode selskap" som vi henta igår.

 

Smallboy er jo ikke kjent for å være veldig varsom i sin jakt på rust, så her er han igang med å inspisere enhjulbue med skrutrekker..

 

DGS_001.sized.jpg

 

Ellers fant vi "litt" rust inne i hjulbuen bak.. :p

 

DGS_003.sized.jpg

 

Kanalen har det nok heller ikke så bra med seg selv...

 

DGS_029.sized.jpg

 

DGS_012.sized.jpg

 

Så var vi litt uheldige og mista en hammer inn i døra...

 

DGS_021.sized.jpg

 

Etter å ha inspisert karroseriet og konstantert at smallboy har litt rustjobbing foran seg gikk jeg i gang med å nappe av biter som jeg skal ha.

 

DGS_017.sized.jpg

 

Og slik står den nå i påvente av mer ribbing imorgen...

 

DGS_015.sized.jpg

 

 

Nå skal jeg opp på mitt eget verksted og se om jeg ikke får gjort litt

 

 

 

Tenkte mest på den derre bensin fylle tuten, og så er jo jeg amatør på slikt i forhold til deg :D
Tror du ikke at det finnes en eller annen slik bensinpåfyllingstut på nettet ett eller annet sted?

 

FIkk forøvrig to .eps filer av stampede igår, men jeg fikk hverken åpnet de eller lagt de inn i word eller noe som jeg har kunnet gjøre med andre .eps filer...

 

2 meget kjekke karer det der, Playboy neste?

gay.gif

 

Antyder du at rakriste og jeg har løse håndledd? :w00t hehe

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antyder du at rakriste og jeg har løse håndledd? :w00t hehe

 

 

He he he, ikke vet jeg om dere er løse i håndleddet.. men det at jeg skriver på et offentlig forum at dere er to kjekke karer, er vel kanskje litt tvilsomt i seg selv :D

[femi stemme]Johooo.....[/femi stemme]

gay.gif

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he, ikke vet jeg om dere er løse i håndleddet.. men det at jeg skriver på et offentlig forum at dere er to kjekke karer, er vel kanskje litt tvilsomt i seg selv :D

[femi stemme]Johooo.....[/femi stemme]

gay.gif

 

Haha... kan jo bli intressant på treff til sommeren dette.. :p

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pray ekkoj :pray

 

Hadde jeg vunnet i Lotto ville denne bilen blitt inspirasjonen min! Eget verksted med bra utstyr og en god gammel einzer, det er drømmen det. Er veldig missunlig på deg som har muligheten til å gjennomføre drømmen din! Skal ikke si at jeg hadde klart å få til et like bra resultat, men dæven som jeg skulle prøvd hvis jeg hadde hatt muligheten!

 

Lykke til videre med prosjektet, gleder meg til den dagen du poster et bilde av den ferdige einseren, det gjør sikkert du og!

<3 VW <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt idag også.

 

Sandblåste takrenna på andre sida og resten av taket.

 

Golf_1551.sized.jpg

 

Golf_1561.jpg

 

Plukka med meg frambremsene fra DGS istad og fikk det for meg at det var en lur ide å rive dem HELT fra hverandre... Mon tro om jeg får dette sammen igjen?

 

Golf_1559.jpg

 

Noen som vet om man får tak i støvpakningen til bremsstempelet og de foringene der? Tenkte nemlig å få disse og litt andre deler sandblåst før jeg lakker de opp igjen... Og da er det jo litt greit å ha nye foringer og pakninger...

 

Begynnte også på rustfjerning og vasking i motorrommet... Hadde egentlig tenkt å ta dette med motoren er ute, men jeg var aleine idag så da fikk jeg ikke ut motoren... så, det var litt leit å komme til...

 

Golf_1562.jpg

 

Golf_1568.jpg

 

Golf_1565.jpg

 

Golf_1573.jpg

 

Rakk også å få fjerna all rusta fra stabstaget foran og lagt to lag med arcanol på det før jeg gikk hjem.

 

Golf_1576.sized.jpg

 

Lurer på om Kollevold har gule poly til stabstagene også jeg...?

 

 

EKKOJ!!!!!

 

Sitter du der å påstår at jeg ikke e varsom?? :ex_machin

 

Btw....er ikke strengt tattbegge dise verkstedene mine??? :hello:

Hehe... joda, du er så søt så....

 

Og, med all den tiden jeg er på BEGGE verkstedene, så burde jeg jo snart ha en god porsjon aksjer i de? men jo, begge er dine :p

 

:pray ekkoj :pray

 

Hadde jeg vunnet i Lotto ville denne bilen blitt inspirasjonen min! Eget verksted med bra utstyr og en god gammel einzer, det er drømmen det. Er veldig missunlig på deg som har muligheten til å gjennomføre drømmen din! Skal ikke si at jeg hadde klart å få til et like bra resultat, men dæven som jeg skulle prøvd hvis jeg hadde hatt muligheten!

 

Lykke til videre med prosjektet, gleder meg til den dagen du poster et bilde av den ferdige einseren, det gjør sikkert du og!

 

 

Takk takk, blir jo nesten litt ille berørt her jeg nå.... Tror de fleste klarer å få til dette minst like godt som meg, om ikke enda bedre...

 

En ting skal sies, jeg hadde aldri klart dette uten all hjelpen og tipsene jeg har fått!

 

Prøvd å bruke Adobe Illustrator?

Nope... har itte det nei... Får jeg tak i det gratis?

 

Om han som hjalp deg lagrer den som pdf fil da kan hvem som helst åpne den etterpå med acrobat reader. gjør alt mye enklere:)

Ordner seg nok :) Litt av meninga med en epsfil var at om jeg skal lage disse merkene på en reklamesjappe så er det greit å ha en vektorisert fil :)

 

Puh... dette blei et langt innlegg.. Tidlig opp imorgen og demontere mer på DGS :D

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får overhalingssett til caliperne. så er bare å demontere. får kjøpt settet på torshov/bilextra/meko

Fikk denne her levert nå... Men, kan det stemme at det passer? På tegninga i Haynes så så det ut som om det bare var en pakning til stempelet og støvkåpa???

 

Eller har jeg fått feil?

 

Det mangla forøvrig de hvite platgreiene inni foringene til calipperboltene.. trenger jeg de?

 

 

golf15785vh.th.jpg

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår