Gå til innhold

Einzer-prosjekt

Ranger emnet


ekkoj

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk denne her levert nå... Men, kan det stemme at det passer? På tegninga i Haynes så så det ut som om det bare var en pakning til stempelet og støvkåpa???

 

Eller har jeg fått feil?

 

Det mangla forøvrig de hvite platgreiene inni foringene til calipperboltene.. trenger jeg de?

 

 

golf15785vh.th.jpg

 

 

der har du alle gummiforingene ja. men overhalingsett komplett er det ikke. burde hatt de hvite plastgreiene som du kaller det. er glidebana. har mye å si at disse blir bytta for hvordan calipern sklir inn og ut.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten miniupdate før jeg reiser til verkstedet.

 

Måtte til med vinkelslsliperen for å få av stabstaget bak...

 

Golf_1585.jpg

 

Til informasjon for andre som skulle finne på å ville ha stabstag fra Gti, så er hele festebraketten tilgjengelig ny ifra møller. Jeg bestilte både låseskiva og braketten.. kommer på langt under 150 kr. (Veldig greit med delelagre som er oppe til 23:00)

 

Glemte å ringe kollevold ang foringer idag da.. :(

 

 

Ellers fikk vi plassert DGS slik som de fleste einsere jeg veit om idag... På bukker....

 

Golf_1590.jpg

 

Som dere ser av bildet her, så har vi fått en golf gti til (men det er bare en toer), så om noen skulle ha behov for noen deler, så skrik ut.. her er det meste til salgs billig...

 

der har du alle gummiforingene ja. men overhalingsett komplett er det ikke. burde hatt de hvite plastgreiene som du kaller det. er glidebana. har mye å si at disse blir bytta for hvordan calipern sklir inn og ut.
Hmmm men, er det ikke en gummiforing for mye?

Får reise på meca imorra og sjekke der.. dette her bestilte vi gjennom naboverkstedet til smallboy, så det er returnerbart...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å være helt ærlig. så husker jeg ikke. er 5-6 år siden jeg har overhalt en caliper. kjøpt byttecalipere siden. koster mere men steike så mere lettvinnt :p

 

se der ja :D fått en skikkelig bil inn i sjappa :D bra det Joakim. at du har tatt til fornuft og må ha noe pent å se på mens du skrur på dgs

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å være helt ærlig. så husker jeg ikke. er 5-6 år siden jeg har overhalt en caliper. kjøpt byttecalipere siden. koster mere men steike så mere lettvinnt :p

 

 

 

se der ja :D fått en skikkelig bil inn i sjappa :D bra det Joakim. at du har tatt til fornuft og må ha noe pent å se på mens du skrur på dgs

Hehe, ja, du mener det... Var litt jobb å få den inn da... innfestninga til bærearmen foran har knukket tvert av..... Kvalitet ja... :p

 

Får se ann det overhalingssettet imorra...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg fikk også fjerna alle rester av lim og merker i dørkarmene. Tenkte jeg skulle få laga opp nye slike merker som dette her.. er det noen som er gode i photoshop eller lignende og har mulighet for å lage en vektorisert fil med det som er på dette bildet så hadde jeg vært takknemmelig.

 

Golf_1534.jpg

 

 

 

Ok her er mitt forsøk på å lage vektorisert grafikk i Illustrator.

Den kunne sikkert ha blitt laget raskere men så er jo jeg über grønn i bruk av Illustrator ;)

 

fuel.jpg

 

 

Edit: sender deg en pm når også det andre merket er ferdig jeg....

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuel.jpg

 

 

Edit: sender deg en pm når også det andre merket er ferdig jeg....

 

Som mr øverby sier, tuten var jo helt sjef, men skrifta var litt off... Supert at du har giddi å lage den der, og enda suprere om du får til fonten :D

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det merket var fint jeg ;)

 

Takk for det ;)

Selv synes jeg det er litt for mye bøy på pumpa, men jeg gidder ikke gjøre om.

 

Noen som greier å tyde hva det står her? (merket med rød ring)

 

Golf_1534_2.jpg

 

 

Hvis noen har en font som ligner mer enn Arial så er det bare å skrike ut :D

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det ;)

Selv synes jeg det er litt for mye bøy på pumpa, men jeg gidder ikke gjøre om.

 

Noen som greier å tyde hva det står her? (merket med rød ring)

 

 

 

 

Hvis noen har en font som ligner mer enn Arial så er det bare å skrike ut :D

Tror det står atü jeg

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår