Gå til innhold

Einzer-prosjekt

Ranger emnet


ekkoj

Anbefalte innlegg

Idag plukka jeg av de siste delene jeg trenger på DGS før smallboy og hans galskap overtar. (les mer om det her)

 

Golf_1671.jpg

 

Fikk også lakka opp calipperne og diverse braketter som har vært til sandblåsing.

 

Golf_1666.jpg

 

Fikk forøvrig ikke med de ytre foringene til stabstaget foran fra Kollevold. De mente de ikek fantes hverken hos polysport eller hos polyflex eller hva nå de andre heter...

 

Også ukas kjedeligste bilde : Nye bærearmer foran :)

 

Golf_1668.jpg

 

 

 

hei gutten....

har ikke bilde av vectran hørte rykter om at du hadde tak senka den ville jo vært kult og se hvordan det blei??? :oohh

 

Hehe, ja, blei litt lavere i taket her om natta ja... Skal legge ut bilde seinere en dag.

 

FY SÅ KULT PROJEKT! Har lyst på en Ener golf ass! Koster det mye for en grei en?

 

Takk takk, en einser koster alt fra 1500 til mange mange titalls tusen. Det kommer litt ann på hvor mye du er villig til å putte i den.

 

Men om du skal bygge en litt fet en, så er det vel mange som kan skrive under på at det er lett å tippe over på gærne sida av 50 k

 

Dette blir jo Kjempebra. Gleder meg til å se den ferdig.

 

Her er link til mitt einserprosjekt, bare en litt tidligere einser

http://forum.vw2you.com/cgi-bin/UltraBoard.cgi?action=Read&BID=24&TID=484&SID=1611856

 

Takk til deg også :)

 

Har ille lyst på en sånn en også :P

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du må gjerne forsøke mer, men husk på at dette klistremerket måler ca 2X5 cm, så i den størrelsen, så blir det knapt nok synlig tror jeg...

 

EDIT: ellers har jeg fått tips om "DIN condensed" ?

 

 

Noen som har DIN Condensed fonten?

Tror det er ParaType som har laget den, gidder liksom ikke punge ut med $25 for en font som kanskje er den som ligner mest :D

 

EDIT: Eneste jeg kunne finne "gratis" var "DIN Condensed Cyrillic" ;)

 

 

fuel4.jpg

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vært litt på verkstedet idag. Starter med bilde av motorrommet etter spraysparkel og litt pussing :)

 

Golf_1685.jpg

 

Golf_1687.jpg

 

Fikk også montert stabstaget på bakakselen...

 

Golf_1689.sized.jpg

 

Hmm, bør jeg bøye på denne klemma er i enden? Og, har jeg satt den på riktig?

 

Golf_1694.jpg

 

Braketten ser jo nesten ny ut etter sandblåsing og lakking.. litt uheldig med lakken på stabstaget, men skitt au..

 

Golf_1696.sized.jpg

 

Fikk også inn foringene i de nye bærearmene... Blir deilig å montere kliss nye deler etterhvert...

 

Golf_1697.sized.jpg

 

Et par braketter til motorrommet ferdig lakka

 

Golf_1710.jpg

 

Golf_1712.jpg

 

Også det jeg håper er den siste sveisen på bilen min...

 

Golf_1703.sized.jpg

 

Ferdig :)

 

Golf_1715.sized.jpg

 

 

 

 

Den vesle bukken der,veit du kor eg kan skaffe ein slik?

Golf_1671.jpg

sorrt ot!

 

Litt usikker på hvor den kom fra... tror den ble kjøpt på Verksted Industri Service i ski eller noe... Koster fort litt kroner da..

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ligger over sveisen på det siste bildet?

 

Kan du ta en sveisejobb for meg, mot en pen sum, seff?

 

Ett pent stykke arbeid, Ekkoj! Det kommer seg :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått gjort så mye på bilen i det siste nei, Venter litt på lakking inni o i motorrommet.. :(

 

Men, har fått jobba litt med en å få litt heftigere camber bak samt litt annet småplukk...

 

Og idag har jeg fått rivd ut ledningsnettet på DGS...

 

Klør meg i hodet når jeg tar det ut, lurer på hvordan det skal bli når jeg skal koble dette sammen igjen chicken

 

Golf_1725.jpg

 

Golf_1728.jpg

 

Ellers, her er et bilde av taksenkinga på Vectra'n min... :evilspide

 

html>

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøras over Vectraen, eller?

 

Trenger noen sveiser som holder innvendig.. Ikke det at dine ikke er pene, men de trenger ikke å være superproffe. Syns du er flink, jeg :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :) Kikka litt rundt på nettet og kom over en avdine tråder.. ser ut til at jeg har "stjålet" fargen din, har jeg ikke? Håper det er ok :)

Hehe. jeg hadde planer om den fargen... men det jeg er best til er å endre planer omtrent hver dag. Har vært innom uttalige farger, men grønn var en av de fargene jeg holdt lengst på... helt til jeg fant ut at jeg skulle ha en annen farge, og den holder jeg på den dag i dag ;)

 

Så, det er bare bra at noen andre realiserer en Lofotengrün Golf! ;) Så jeg kan ha noe å sikle på...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og idag har jeg fått rivd ut ledningsnettet på DGS...

 

Klør meg i hodet når jeg tar det ut, lurer på hvordan det skal bli når jeg skal koble dette sammen igjen chicken

 

 

 

Å merk kablene og hvor de sitter i sikringsboksen er en god ide'

Ta gjerne noen bilder også... :D

Du greier nok å få det i sammen igjen, virker som om du får til det du bestemmer deg for.

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår