Gå til innhold

Einzer-prosjekt

Ranger emnet


ekkoj

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var sprayboks du lakka innerskjermen med eller?

Hadde en boks som skulle være samme farge som min, (Pargasblau), den var mye lysere enn selve bilen. Burde vært omvendt da bilen burde vært falma (Den er ikke falma da, men lakken BURDE vært mye friskere, denne var så blass og stygg). Men det spiller ingen rolle for meg da det kun var for å dekke litt her og der mens den står til lagring. :)

 

Uansett! Det her blir helt knall... liker fargen :)

Må være en god følelse og få den ned på hjula igjen etter så lang tid!

 

Jeg mistenker at den fargen lakkereren har blanda er litt "off", men skitt au.. den er frisk den også. Er bare litt bekymra for om de klarer å blande den lik når de skal spraye utvendig.

 

Bilen har jo vært nedom bakken innimellom, men det er lenge siden nå.

Må opp en gang til og få på tank og eksos, men det blir forhåpentligvis siste gang den skal på bukker på en stund.

 

Dette blir jo bare nydelig!

Ferdig til 17. mai denne? :D ;)

 

Ferdig til 1. mai om jeg ikke går helt tom for penger først

 

Det syns vi også. keep em coming :D

 

Will do :D

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan eksos blir det?

 

Forresten, det er noe spesielt med den lakken. Liker den bedre og bedre hver gang jeg ser på den :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette prosjektet er en inspirasjon for oss som nettopp har begynt! Stå på, blir bra dette! Å ja, så forresten en nydelig panamabrun golf med de små baklyktene bli knust sist jeg var på skroten :( Den var rusten, men ikke såå rusten :shake

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette prosjektet er en inspirasjon for oss som nettopp har begynt! Stå på, blir bra dette! Å ja, så forresten en nydelig panamabrun golf med de små baklyktene bli knust sist jeg var på skroten :( Den var rusten, men ikke såå rusten :shake

 

NEEEEEEEEEEEEEI! Huff a meg, det var synd. jeg kunne trengt det brune interiøret....:(. var det ellers noe brukbart på den....? Vi sente jo en panamabrun GLS i skroten i 1994, da jeg var 8 år. Har helt siden det sikla på einser :D.

 

Blir alltid så trist av å høre sånt......

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, løy lit der, den ble ikke knust når jeg var der, skal til byen i løpet av uka, forhåpentligvis er den der enda, så jeg kan ta framskjermene og litt annet fra den. Interiøret var fullstendig utslitt, ikke no å samle på. Det var ikke værste tilfellet av en bil som gkk på vraken da, den var godt rusten som sagt, så ytterst brukt ut ;)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke modeller kom med L61H originalt? Fant bare ut at Golf I S kom med det... Virker som en ganske spesiell og sjelden farge da :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestefaren min hadde visstnok en sen 74-registrert LS med denne fargen...

 

Det har vi jo forresten ikke hørt ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vi jo forresten ikke hørt ;)

 

hehe ;). Driver litt med privatetterforskning av den saken nå, desverre funnet ut at eieren ( eller hvertfall han den er registrert på fra 1988 og til i dag) flytta til russland i 1994, men det var betalt årsavgift på den fram til 2004, så skal nok prøve å finne den :)

 

EDTI; saken kan følges på VWaudi-club under etterlyst :)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan eksos blir det?

 

Forresten, det er noe spesielt med den lakken. Liker den bedre og bedre hver gang jeg ser på den :)

 

Blir bare eksosen fra delebilen i første omgang. Morobunken med penger begynner å bli farlig tynn nå

 

Dette prosjektet er en inspirasjon for oss som nettopp har begynt! Stå på, blir bra dette! Å ja, så forresten en nydelig panamabrun golf med de små baklyktene bli knust sist jeg var på skroten :( Den var rusten, men ikke såå rusten :shake

 

Takk takk, litt snodig ¨"være inspirasjon" for noen da. For et halvt år siden satt jeg jo her og henta inspirasjon sjøl :p

 

Hvilke modeller kom med L61H originalt? Fant bare ut at Golf I S kom med det... Virker som en ganske spesiell og sjelden farge da :)

 

Lofotengrønn var ihvertfall tilgjengelig frem til 77. I 78 var den ikke tilgjengelig lenger.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, litt snodig ¨"være inspirasjon" for noen da. For et halvt år siden satt jeg jo her og henta inspirasjon sjøl :p

 

Du er iallfall veldig stor inspirasjon for meg, og sikkert for veldig mange andre og! Gøy å se at man kan få det til uten mye erfaring fra før av! :respect

 

Er blitt litt OT fra min side i denne tråden nå, så jeg skal gi meg på dette tidspunkt. Bare legge til en ting.

Del av din første post i tråden:

 

Hey.

 

Lurer på om jeg skal innvie meg i familien deres i nærmeste fremtid og gå til anskaffelse av en Golf I.

 

Tenkte jeg skulle kjøre skikkelig tyskerstuk på den med doruller og skamsenk.

 

Det jeg lurer på er hva er det som er Hot og hva er Not liksom? Hva skal til for å få det rette stuket?

 

Har kikka litt på inspirasjonstrådene her inne, men der står det liksom ikke hva som er hva. Ser ut som om det er nok guruer her inne til å kunne gi meg en skikkelig oppskrift , så her er det bare å sette igang.

 

Bilde av bil da du kjøpte den:

 

golf0010wx.jpg

 

Nå snakker du som du kan dette:

 

Fikk også på gti caliperene, måtte modifisere bremsskjoldet litt for å få plass, så det blir spennende å se hvordan det blir om når jeg får på skivene.

 

Nåværende status:

 

Golf_1852.jpg

 

Måtte bare gjøre dette!

Stor applaus til Ekkoj! :respect

 

Stå på! Det blir dritfint! :thumb

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tilbakemeldingene gutter (og jenter) :)

 

Idag fikk jeg frakta opp alle bitene fra delebilen og kunne få montert tanken min

 

Fikk god hjelp med å få motoren på hengern av gutta på dekkcompaniet :P

 

Golf_1882.sized.jpg

 

Når jeg fikk opp motoren gikk jeg bare ove rden med avfetting og varmtvannsvasker. Ikke det at det synes, men men

 

 

Golf_1879.jpg

 

Måtte ned med bakakselen, eller det vil si, lot den henge i demperene så da var det plass til å få på tanken.

 

Utrolig køddent å drive med dette aleine, men det gikk til slutt.

 

Hengte på eksoen samtidig da denne er sveisa hele veien og således er var grei å få på når bakakselen alikevel var nede. Den kommer sikkert til å være i veien for et eller annet, men skitt au... Hadde sikkert vært snop med nytt eksosanlegg, men det har lommeboka bestemt at det ikke blir noe av.

 

Golf_1870.sized.jpg

 

Har også laga til litt camber bak, så da måtte jeg jo teste nyhjula

 

Golf_1874.jpg

 

Dette blir bra, bare en liten massering av hjulbuen nå , så kan jeg tre hjulet oppunder :D

 

 

Golf_1875.sized.jpg

 

og ett til da :P

 

Golf_1878.jpg

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår