Gå til innhold

Einzer-prosjekt

Ranger emnet


ekkoj

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, ble litt usikker angående lyktene når jeg så de originale! Passa jo ordentlig bra det å. Men siden du kjører med klarglass foran, tror jeg helthetsinntrykket blir best med klare bak også.

 

Skulle fått tak i Westmorelandfront veit du, så kunne du hatt originale bak, det hadde blitt ordentlig nice;)

 

Får nesten frysninger når jeg ser hvor bra dette har blitt fra begynnelsen og til nå:D

 

Peneste Norske Old School einseren jeg har sett! Og trolig den mest gjennomførte i Norge hittil.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=|Massern|

Peneste Norske Old School einseren jeg har sett! Og trolig den mest gjennomførte i Norge hittil.[/quote]

 

Nå må du ikke glemme at Gøran Aandal (Einserfreak) fikk sin Einser på 7 sider i Performance VW da ;)

 

Men, Ekkoj, sinnsykt hvor bra det her har blitt! Trodde ikke det skulle bli dette resultatet når du startet :)

Ser ut som du rekker 22 april på Mekonomen Hadeland jo ? ;)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å si noe negativt om ekkoj's prosjekt men alt han har gjort er å restaurere en einser.

Det er MANGE i Norges land som har gjort MYE mere enn dette på en einser men som ikke er aktive på diverse forum(desverre).

 

Her er det nesten ingen modder utover det orginale!

 

Men uansett er det ett fint prosjekt og all honnør til ekkoj som starta bokatavelig talt på 0.....

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke glemme at Gøran Aandal (Einserfreak) fikk sin Einser på 7 sider i Performance VW da ;)

 

Men, Ekkoj, sinnsykt hvor bra det her har blitt! Trodde ikke det skulle bli dette resultatet når du startet :)

Ser ut som du rekker 22 april på Mekonomen Hadeland jo ? ;)

 

Kan hende det om jeg får bilen til å gå

 

Ikke for å si noe negativt om ekkoj's prosjekt men alt han har gjort er å restaurere en einser.

Det er MANGE i Norges land som har gjort MYE mere enn dette på en einser men som ikke er aktive på diverse forum(desverre).

 

Her er det nesten ingen modder utover det orginale!

 

Men uansett er det ett fint prosjekt og all honnør til ekkoj som starta bokatavelig talt på 0.....

 

:) Jeg føler vel at prosjektet har "tatt" litt av i tilbakemeldingene ja. Misforstå meg rett, jeg synes det er supert med alle positive tilbakemeldinger, men som maniacoupe sier, jeg har jo egentlig bare restaurert den stakkars einseren.

 

Men utfra utgangspunktet til meg og bilen, så er jeg kjempefornøyd :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår