Gå til innhold

Einzer-prosjekt

Ranger emnet


ekkoj

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, idag var bilen på sitt første treff... Dog ikke for egen maskin:

 

Golf_2233.jpg

 

Siden jeg alikevel måtte ut av verkstedet jeg har stått på frem til nå Taua Smallboy meg til die aller vaerstes vårmønstring idag.

 

Pitstop på veien:

 

Golf_2231.jpg

 

Sønnen til smallboy insisterte på å sitte på i einseren på vei ut. Til tross for utrolig mye vindsus, klakking, risting og andre artige lyder man får når ting er litt kjapt skrudd sammen klarte han å sovne før vi var halvveis:

 

Golf_2234.jpg

 

Vel ute hos gutta i Ski fikk jeg lov å være meg på photosession.

 

Golf_2238.jpg

 

Etter treffet Taua DrLaban meg til Værste på Lørenskog hvor vi forhåpentligvis får orden på ting før Valdres neste helg.

 

Golf_2247.jpg

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skikkelig gromm einser du har mekka ekkoj, men hold enda en finger på orginal baklysa :D

 

Du må si til han karn som eie den sølv blåe Golf/poloen at radiatorn hannes e lækk, sidn all kjøleveska har rent ut... Volkswagen altså.. blah

 

Golf_2238.jpg

 

 

Ja, det var så mye lekk i den radiatoren at det rant i oppoverbakke... :lol:

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår stakk jeg opp til værste på lørenskog for å se om jeg jeg ikke klarte å lure Kaldblod, remster og Rakriste til å hjelpe meg med å se hva som var galt på bilen.

 

Når jeg kom opp satt Kaldblod og koste seg i høydehuset sitt :)

 

Kopi_av_Golf_2249.sized.jpg

 

Så var det bilen min sin tur til å teste bukken. Kaldblod prøvde å stjele felgsa mine, men vi ferska'n mens'n holdt på.

 

Kopi_av_Golf_2251.jpg

 

Vi tok ut girkassa for å se hva som var galt inni der. Her er Kaldblod og Rakriste i full gang. Jeg slapp nesten ikke til selv engang.

 

Kopi_av_Golf_2252.jpg

 

Som straff for at han forsøkte å bøffe hjula mine måtte Kaldblod vaske girkassa inni.

 

Kopi_av_Golf_2257.jpg

 

Bilde av bilen under:

 

Kopi_av_Golf_2260.sized.jpg

 

 

Med girkassa ute så vi ganske fort at splinsene på clutchen ikkevar helt som de skulle... De var faktisk borte, så clutchen snurra bare fritt på svinghjulet..

 

Men, nye clutch ble funnet og kasta i på no time, og siden rakriste og kaldblod var lynkjappe med den jobben bestemte RA seg for at vi skulle justere spissinga mi så den så litt mindre drita ut.

 

Kopi_av_Golf_2261.jpg

 

Ps, jeg skrudde litt selv også da...

 

Kopi_av_Golf_2263.jpg

 

The crew:

 

Kopi_av_Golf_2264.jpg

 

The crew litt senere:

 

Kopi_av_Golf_2268.jpg

 

Og... Bilen litt senere:

 

Kopi_av_Golf_2280.jpg

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Hvordan føles det å ikke bli tauet lengre, men kjøre for egen maskin? :)

Hva av småjusteringer gjenstår nå?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår