Ingensin Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Hvilket merke et den beste viskeren? Hvor kjøper man disse viskerene, og hva er prisen ca.? Til en helt vanlig personbil. :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Champion eller bosch-vindusviskere er det beste syns jeg... Fås kjøpt på bensinstasjoner... Styr langt unna #Biltema ihvertfall...møkk :boxing Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Denso er beste jeg har testa så langt, minst like bra som Bosch og billigere. Også er det jo JDM :w00t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Jeg har bosch og er ikke fornøyd. Kjøpte dem i April i år og nå legger de igjen striper med vann. bittesmå. Må ut og dra fingra langs dem og da er de i orden noen regndager til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Bosh og den dyreste fra biltema er bra. Denso vet har jeg ikke prøvd. Champion er søppel. Europris har tilbud på boshviskere (150 kr for 2 stk. ellerno) Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Europris har tilbud på boshviskere (150 kr for 2 stk. ellerno) Stemmer det, skal av sted og handle vindusviskere på Europris i morgen ja. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingensin Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Fant dette bilde på nettet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingensin Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Ang. tilbudet på Europris, så er utvalget veldig lite Bosch 400 til 550. Og det jeg trengte var Bosch 608 :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg