Gå til innhold

Lurer på å kjøpe 325i Touring

Ranger emnet

bing

Anbefalte innlegg

Jepp, som dere ser, jeg lurer på å kjøpe meg en 325i touring.. jeg har sett litt på autodb å det jeg har klart å snufse opp er 2 stk, en styla (uint.) å en orginal..

Den jeg har sett meg ut ser helt grei ut å ikke noe rent kosmetiske feil å se utifra bildene (ja dem kan lyve)

Bilen jeg har sett på kan dere se her..

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=862589

200 000? litt langt? er jo ganske normalt med e30 325 som kommer seg godt over 300..

om jeg drar å ser på denne bilen, hva burde jeg se etter? Hvordan er prisen kontra bilen? svakheter? rust? lyder jeg burde høre etter? tegn jeg burde annse som svakheter? etc etc

håpere dere kan hjelpe en veldig uviten bmw mann :)

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 000, da er bilen akkurat innkjørt! og den der så jo ganske velholdt ut...

Rust... Du burde sjekke nede på dørene, kanalen, hjulbuene, under og kanskje bakluken.... ellers bør du høre etter tikking fra motor... mer kommer jeg ikke på i slengen, men det er sikkert mange som vil hjelpe deg med å svare på det :)

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200000 km er HELT greit. Da er den akkurat innkjørt som bjirn sier :P

Vannlekasjer er TYPISK på e30 i bagasjerommet. Så se i disse brønnene bak bakhjulene i bagasjerommet, ja der jekken er, å se nøye om der har blitt hull der. Typisk er også de hulla som skilta er festa i.. der er det ofte en del rust.

Ta en kjøretur.. og hør etter metalliske klang lyder.. slark i diff, driverk og girkasse. Men dette er jo touring, så da er den sikkert pent brukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider