Gå til innhold

Liten FM sender fra bærbar MP3?

Ranger emnet

Baldrick

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til hvor en får tak i en sak som gjør om ett vanlig signal fra f.eks. minijackplugen på en bærbar MP3 til FM signal slik at en får det inn via bilradioen?

Vet der finnes en tilsvarende sak til iPod, men har ikke funnet en universal sak som kan brukes på minijackplugg.

Har tenkt å kjøpe meg Creative Zen MP3 spiller, men litt av poenget forsvinner dersom jeg ikke får brukt den i bilen. Foresten noen som har erfaring med denne spilleren?

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har en slik som jeg kjøpte fra mp3playerstore.com.

Dessverre så blir det ikke så mye bass av den, så man må vri nokså heftig opp på bassen på spilleren / velge et "live concert"-type lydbilde-preset.

Min er til salgs for 300,- hvis du/noen er interessert. Hadde ikke så mye bruk for den som jeg trodde :-) Evt kan man jo gå for en FM-modulator med ledning (fra f.eks mds.se eller bilradiospes.no) i stedet.

A quitter never wins. A winner never quits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Assman

ELLER

Du kan kjøpe bærbar Mp3 spiller MED FM-sender på.. da slipper du ekstra dill og dall...!

Tjo ho!

Hvor mange MP3 spillere har FM sender? Har ikke hørt om en eneste jeg... Og uansett for at det skal være aktuelt må den ha harddisk på min 20 GB, tror ikke du finner så veldig mange av dem.

Men bare jeg får svar fra SPENOL så kjøper jeg kanskje FM senderen hans;)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider