Baldrick Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 Noen som kjenner til hvor en får tak i en sak som gjør om ett vanlig signal fra f.eks. minijackplugen på en bærbar MP3 til FM signal slik at en får det inn via bilradioen? Vet der finnes en tilsvarende sak til iPod, men har ikke funnet en universal sak som kan brukes på minijackplugg. Har tenkt å kjøpe meg Creative Zen MP3 spiller, men litt av poenget forsvinner dersom jeg ikke får brukt den i bilen. Foresten noen som har erfaring med denne spilleren? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 Hei! Jeg har en slik som jeg kjøpte fra mp3playerstore.com. Dessverre så blir det ikke så mye bass av den, så man må vri nokså heftig opp på bassen på spilleren / velge et "live concert"-type lydbilde-preset. Min er til salgs for 300,- hvis du/noen er interessert. Hadde ikke så mye bruk for den som jeg trodde :-) Evt kan man jo gå for en FM-modulator med ledning (fra f.eks mds.se eller bilradiospes.no) i stedet. Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 ELLER Du kan kjøpe bærbar Mp3 spiller MED FM-sender på.. da slipper du ekstra dill og dall...! Tjo ho! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet April 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Originally posted by Assman ELLER Du kan kjøpe bærbar Mp3 spiller MED FM-sender på.. da slipper du ekstra dill og dall...! Tjo ho! Hvor mange MP3 spillere har FM sender? Har ikke hørt om en eneste jeg... Og uansett for at det skal være aktuelt må den ha harddisk på min 20 GB, tror ikke du finner så veldig mange av dem. Men bare jeg får svar fra SPENOL så kjøper jeg kanskje FM senderen hans;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Hei Baldrick! Får ikke pm'et deg... var visst fullt :-) Prøver senere, eller du kan maile meg (står i profilen min) Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg