Gå til innhold

Gatebil på Rudskogen...

Ranger emnet


yosh_jt

Anbefalte innlegg

  • Svar 298
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadseng`n som kjørte den, Tror det var noe sånn auksjon om å få sitte på+konkurranse for å få sitte på...

 

Tror det var 500 spenn per pers. for å sitte på, men på lørdagen sånn på eftan tror jeg de kjørte gratis for 12-16 år, og på søndagen fikk en kar sitte på i breisladden, han vant en auksjon og hadde et bud på 1100 kroner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne Taxien skilter..?

 

Så den hadde kamera bak der skiltet skal være, men det blir vel blokka om den kjører med skilter.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 258 bilder derfra :D Helt sykt opplegg. Satt 2meter unna når KRB quattroen dro av banen. Kan si at jeg løp da ja :D

Sandfelle :wave

Synd med breisladden og de som blei truffet av steiner i hodet. Stv-Bmw'en hadde fint driv. Også synd med mustangen, det er sikkert ikke billig :(

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne Taxien skilter..?

 

Så den hadde kamera bak der skiltet skal være, men det blir vel blokka om den kjører med skilter.

 

Denne skal vel aldri brukes på veien, som Henrik har skrevet her så har alle bilene som kjører på banene skilter UNTATT de som er i regi av gatebil, altså de som kjører oppvisning og racing serie, porsche serie og gatebil extreme, drifting og 201 m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Men når BMW M5'n under semifinalen i Bredsladden kom ufor banen med bakhjulet og sendte så mye steiner over publikum (som satt så nært banen) at to stykker måtte fraktes bort i Ambulanse...

Da ble det ikke nevnt noe om fremtiden til Gatebil...

 

Vi tusla til campen og bilen rett etter at breisladden ble avblåst. Dette var trist ja, var litt sjokkert over tiden det tok før vakter og ambulansepersonell kom til stedet! Når jeg så han i ambulansen lunta ut av bilen for å gå bak i bilen trodde jeg jo ikke det var så alvorlig, men et par min etter at vi hadde dratt fra Rudskogen kom en ambulanse kjørende, denne kom tilbake igjen forbi sarpsborg når vi satt å spiste på on the run ca 15:15, da satt en kar foran med en god del bandasje rundt hue! Så lurer på hvordan det gikk ja :eek:

 

Er det ikke til neste år Rudskogen skal bygges på og bygges om osv? Eller hvordan er ståa? Bare flaks at ingen ble skadet når Hafsengen lå med rompa utenfor asfalten i Juli, vi måtte dekke for trynet og kjente å hørte steinen spruta, smalt som faen i reklameplakatene! Når vi kunne ta vekk armene og røyken var vekk så var de fleste like fornøyde hehe :D En syk sjåfør det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høystbydende fikk sitte på med taxien, budet var over 1000kr.

Jeg satt et par meter unna de som fikk steina på seg, kan faktisk se steina på kameraet. Sitte foran reklameskilta skjer nok ikke en gang til på rudskogen. Sikkerheten er en VITS der. Folk løp over fra øya absolutt hele tiden, selv med biler på vei. Værste jeg så var en far som dro med seg sin 6-7 år gamle sønn over banen, med biler på vei. SMART.

Var mye idiotisk kjøring å, greit at folk slædder og har seg, men når de ikke eier kontroll og nesten drar inn i andre biler hver runde, burde de få svartflagg og beskjed om at busskort er tingen.

MEN, det var mye morsomme biler utpå. Var morsomt å se Top Secret supraen fra high octane 2000 kjøre utpå :D:D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke noe med saken å gjøre, nå er det vel bevist at å sitte der ikke er særlig lurt. Nei, dra på fredag å se driftinga. MYE morsommere, og på fredag kan man sitte akkurat hvor man vil pga lite folk.

 

Det har jo allt med saken å gjøre.. Folk sitter jo der fordi det er plassmangel hellothere

Men poenget mitt er ihvertfall at Gatebil folka burde tenke på å få opp noe tribuner eller et eller annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men poenget mitt er ihvertfall at Gatebil folka burde tenke på å få opp noe tribuner eller et eller annet

 

Dette blir nevnt etter hvert gatebil treff der, og jeg er naturligvis enig, men det har fungert frem til nå og det er sikkert derfor ikke gatebil har investert i tribuner i samarbeid med Rudskogen Motorsenter (tross alt de som eier og driver senteret), er vel bare gatebil treffa som drar så mye folk så er kun de som er avhenig av tribuner o.l. Og det er to ganger i året så er vel derfor det ikke har kommet tribuner, men husker jeg riktig går jo ombygginga og påbygginga av Rudskogen i gang til vintern eller våren... Da regner jeg nesten bare med at senteret blir mere "publikumsvennelig" Det er vel allerede det, men mengdeforskjellene på publikum er store :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår