Zzz...Zzz Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Kanke si jeg så deg :confused: :) faaan,helvettes helgen ass..., klippte BEGGE stikkakslene på diffen under litt prøvekjøring fredag kveld. fikk tak i nye monterte og gjorde oss klar til å stikke på lørdagen :-) På tur nedover i 1xx kmt smeller plutselig panseret opp og knuser frontruta ++ Så jo ikke en dritt, men i ren refleks så jeg ut gjennom sidespeilet og sikta etter gul linja mens jeg reduserte farta, klarte å holde oss på veien, men ble vanskelig å fikse så vi kom oss ned for å kjøre.. jippi... :fire: Siter --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Denne fikk ikke jeg sett :( Den sto klar til å kjøre utpå på eftan på lørran men kom aldri ut... Hørte at det var den første bilen i Japan med over 1000 gamp :) Kan godt stemme, den var hvertfall FET. Og lav. Motorvalg er også interessant :) Filma den når den var utpå å koste seg litt, halv 6 tida på søndag :D Når det sto "top secret supraen" tenkte jeg liksom det var en supra trimma hos top secret, ikke selve top secret supraen :D Det har jo allt med saken å gjøre.. Folk sitter jo der fordi det er plassmangel hellothere Men poenget mitt er ihvertfall at Gatebil folka burde tenke på å få opp noe tribuner eller et eller annet Hvor folk VIL stå spiller egentlig ingen rolle så lenge det ikke er forsvarlig :) Tribune hadde sikkert vært noe, men det er fort dyrt, og tribune på rudskogen trenger man egentlig bare to helger i året. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 faaan,helvettes helgen ass..., klipte BEGGE stikkakslene på diffen under litt prøvekjøring fredag kveld.fikk tak i nye monterte og gjorde oss klar til å stikke på lørdagen :-) På tur nedover i 1xx kmt smeller plutselig panseret opp og knuser frontruta ++ Så jo ikke en dritt, men i ren refleks så jeg ut gjennom sidespeilet og sikte etter gul linja mens jeg reduserte farta, klarte å holde oss på veien, men ble vanskelig å fikse si vi kom oss ned for å kjøre.. jippi... :fire: :( Syntes så vèl jeg så en sølvgrå 80q med urq skjermer på bana lørdag? Er ikke det din bil også? Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zzz...Zzz Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 :( Syntes så vèl jeg så en sølvgrå 80q med urq skjermer på bana lørdag? Er ikke det din bil også? Den er DESVERRE solgt! Mye nye ting på gang! Siter --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Motorvalg er også interessant :) Ja stemmer, hva slags motor er det igjen? Husker en kamerat nevnte det, men som Glenn Rodney sier, "når man er på et sted som detta så ere lett at'n faller litt bort" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 faaan,helvettes helgen ass..., klippte BEGGE stikkakslene på diffen under litt prøvekjøring fredag kveld.fikk tak i nye monterte og gjorde oss klar til å stikke på lørdagen :-) På tur nedover i 1xx kmt smeller plutselig panseret opp og knuser frontruta ++ Så jo ikke en dritt, men i ren refleks så jeg ut gjennom sidespeilet og sikta etter gul linja mens jeg reduserte farta, klarte å holde oss på veien, men ble vanskelig å fikse så vi kom oss ned for å kjøre.. jippi... :fire: Oi, det var kjipt! Bra det gikk bra på veien da! Er en dyr hobby! Men faen å gøy :D Du får komme sterkere tilbake, noe jeg vet du gjør ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zzz...Zzz Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Oi, det var kjipt! Bra det gikk bra på veien da! Er en dyr hobby! Men faen å gøy :D Du får komme sterkere tilbake, noe jeg vet du gjør ;) Veldig kjipt og irriterende ja! Var på fetthåret at det gikk bra, kom biler imot og vi hadde god fart da det skjedde.. Dyr hobby? JA, enig!! ;-) Kommer sterke tilbake ja! :-) Siter --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Ja stemmer, hva slags motor er det igjen? Husker en kamerat nevnte det, men som Glenn Rodney sier, "når man er på et sted som detta så ere lett at'n faller litt bort" :D 3S-GTE (litt over 700hk) 2.2 liter rekkefirer, her står litt info om bilen: http://www.topsecretjpn.com/gt300.shtml En av verdens feteste biler, ikke den med mest hk kanskje, men tror denne er litt lei å henge med på rundt svinger. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 er det noen som vet hva som skjedde med de personen som ble skadet under breisaldden? når mr. senestrekk la den ut. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Fikk steinsprut i frontruta. Dvs de fikk noen steiner som blei slengt opp av bilen i panna. :S Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Når jeg leser og hører om biler som ruller av banen og nesten treffer publikum og folk som sitter på anviste plasser og blir skadet av sprutende stein så vurderer jeg ikke sikerheten som god nok. At biler kjører av banen må en regne med under et slikt treff, men da skal publikum oppholde seg så langt unna at det ikke er fare for liv og helse. Her må det bli en oppvask med gatebil og eieren av banen. Hører også at det ble kjørt med armer og bein utenfor bilen, stemmer dette ? Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 ja da var mitt første gatebil med bilen inne unnagjort :) må si jeg syns det var et bra treff :) :) :) Ble bare jævla skuffa over den liksom club honda gjengen jeg sku stå med.. HVOR VAR DERE?!? fant bare no limit som heller ikke hadde funni noen.. så der sto 2 mjøs civicer å sola seg :) vært fett om noen tok bilde av bilen å la ut. :) Gleder meg til neste år :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Hører også at det ble kjørt med armer og bein utenfor bilen, stemmer dette ? Hafsengen showa litt på breisladden, han klarte det supert :) men Våå klarte det IKKE!!! Hafsengen har nok kontroll, men er mange som ikke har det. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Når jeg leser og hører om biler som ruller av banen og nesten treffer publikum og folk som sitter på anviste plasser og blir skadet av sprutende stein så vurderer jeg ikke sikerheten som god nok. At biler kjører av banen må en regne med under et slikt treff, men da skal publikum oppholde seg så langt unna at det ikke er fare for liv og helse. Her må det bli en oppvask med gatebil og eieren av banen. Hører også at det ble kjørt med armer og bein utenfor bilen, stemmer dette ? ja her kjøres det med armer og ben ut av vinduet under breisladden, er vel kanskje ikke helt trygt med beinet ut av vinduet men.... hånda ut av vinduet kan jeg jo skjønne, tar ikke så langt tid og ta inn i forhold til hele beinet.. jaja, rart det går så bra som det gjør... (bortsett fra de to som var så uheldige å få steiner i hodet:() Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 ... (bortsett fra de to som var så uheldige å få steiner i hodet:() Så ut og hørte over speaker`n at det var en asfaltbit som kom snurrende opp på "tribuna" Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg