Gå til innhold

Gatebil på Rudskogen...

Ranger emnet

yosh_jt

Anbefalte innlegg

BRa treff ja men må bare gi noen tilbakemeldinger:

FA1 at jenta mi ikke får gå i fred !!! hmmm.. hun ble klådd på og utrolig mange som kom med slibrige komentarer selv om jeg går med henne!!

Hvis respekt gutter :fire:

Flagg manskapet var jo helt utrolig trege, tok lang tid fra en insistent skjedde til noen greide å vifte med Gult flagg .. utrolig ..

Synes tilskuerne manglet respekt for de som skulle passe på, slikt ødelegger bare.. syns alle bør tenke over det..

Ellers dritbra treff, gleder meg til neste gang !!

:wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 298
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

FA1 at jenta mi ikke får gå i fred !!! hmmm.. hun ble klådd på og utrolig mange som kom med slibrige komentarer selv om jeg går med henne!!

Hvem var hun..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Kan også melde fra om et fantastisk bra treff, hvertfall for min del.

Kom opp opp på Fredags natta og da bar det egentlig rett i seng for man skulle jo opp tidlig dagen etter å kjøre redningsbil på banen.

Første dagen var det stort sett greit... Eneste var jo den mustangen som rullet, et par drivverk som røyk og noen kjølevæskebeholdere som sprakk!

I nitida på lørdags kvelden fikk vi et tilbud om å hente GT 40'n til Henrik i Oslo noe som fristet stort seff.. så vi pakka oss tre stk inn i kranbilen å satte kursen for Oslo... Det som vi trodde skulle bli en 3 timers tur/retur ble en 7 timers tur med ankomst Rudskogen 04.00.... Først og fremst måtte vi leke Reodor felgen i garasjen til GT'n å spikke en hjulbolt som manglet... da vi med STOOR forsiktighet fikk bilen på planet subba vi avgårde...Så innom Kolbotn å hente noe Race fuel.. Deretter stoppet turen brått da vi kom til Ås... Årsak: Posen med deler til bilen? Neeeei, den har vi ikke sett!!!

Så tilbake til oslo å hente deler.... Aldri vært så lei av å kjøre!!

Men det ble ett fint lite eventyr som endte som sagt på Rudskogen klokka 4 om morran... Ikke en kjeft som var ute da vi kom!

På søndagen slapp vi de helt store jobbene, utenom den supraen som tok litt fyr og fikk et pulverapparat tømt ned i motorrommet...

Alt i alt en bra helg, satser på å stille med kranbil og tauebil neste gang også!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flagg manskapet var jo helt utrolig trege, tok lang tid fra en insistent skjedde til noen greide å vifte med Gult flagg .. utrolig ..

Synes tilskuerne manglet respekt for de som skulle passe på, slikt ødelegger bare.. syns alle bør tenke over det..

:wave[/quote

:w00t har hun derre dama der gutt ? :roll: du må være litt dust å da, lar dama di gå til sånn ? kompis av meg letta jo litt på skjørte hennes å

Søk hjelp dude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wave[/quote

:w00t har hun derre dama der gutt ? :roll: du må være litt dust å da, lar dama di gå til sånn ? kompis av meg letta jo litt på skjørte hennes å

Søk hjelp dude

hørte at det var noe som skjedde på Fredag, var ikke der da.. gi meg adressen til den kompissen din dukenukem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett åssen man går kledd, så kan det ikke forsvares at noen begynner å lette på skjørtet til folk. Da blir det barnslig og utrolig dårlig gjort.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett åssen man går kledd, så kan det ikke forsvares at noen begynner å lette på skjørtet til folk. Da blir det barnslig og utrolig dårlig gjort.

jepp var det jeg ville frem til !! utrolig hvor mange som skulle klå og sånt !!! oppfør dere !!! (denne er til dere som ikke viser respekt!!!)

fjærna bildet så ingen flere kommer med idiotiske påstander her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også på Rudskogen på søndag (Som vanlig). Jeg syns det var et bra treff. Masse feite biler og mye rå kjøring. Dog litt synd at breisladden ble avbrutt på grunn av det som skjedde. Jeg er dog av den oppfatningen at har man frivillig har satt seg ~5 meter fra der hvor bilene ligger i full sladd med spinnende hjul så har man også akseptert risikoen for slikt. Selv om det ikke burde være lov å sitte der (Mener jeg)... Jeg sto i midten ved siden av Jeepen da uhellet intraff.

Vidre, så var jo selvfølgelig vraket til Hafsengen et sørgelig syn. Jeg kjøpte en T-skjorte og bidrog med 100 kr... Ellers så var det synd med GT300 Supraen, det så ikke billig ut, heller ikke for Mustangen. Jeg syns at spøken med "de sure sokka" var ganske morsom. Alt i alt var det mye tøff kjøring, spesielt i det siste "gromkvarteret" på søndagen rett før stengetid.

Forresten, kjørte KRB racing extreme på fri eksos? Kan ikke huske at den har bråkt så mye før, dessuten så lå eksosanlegget inne i bussen hans. Da jeg sto utpå "øya" stod jeg bare et par meter unna en funksjonær med radio, under breisladden hørte jeg noe om at en bil ble nektet start fordi den hadde firehjulstrekk, hva var dette for noe? Vet noen noe mer om det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider