Gå til innhold

Gatebil på Rudskogen...

Ranger emnet

yosh_jt

Anbefalte innlegg

hørte at det var noe som skjedde på Fredag, var ikke der da.. gi meg adressen til den kompissen din dukenukem

Ja det har du helt rett i, det er tragisk at gutter gjør sånnt, opplevd det et par ganger med dama mi på byen også

Men hvis du er glad i henne hvorfor lar du henne gå til sånn og gjøre sånn som hun gjorde senere på kvelden ? jeg hadde blitt sikklig sjalu men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 298
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

damndamn

Men vil man noen sinne klare å gardere seg helt da?

Morten lerdahl mista dekket opp fra slaktern, sto igjen 4 knekte bolter i navet.. heldigvis var det ingen i nærheten da..

Men tenk deg om det skulle skje igjen ut av breisladden med 140kmt på bakdekka?

Og dette med steinsprut(nå var det riktignok biter av asfalten som løsna, men samme saken..) det er lissom litt vanskelig med dette å, for det er sandfeller stort sett rundt hele banen, og stein osv kan fly skrekkelig langt og da kan man plutselig ikke ha folk rundt banen lengre..

Jeg er enig i at sikkerheten på gatebil må strammes opp før det skjer noe alvorlig, men noen ting kan man bare ikke gardere seg imot.

Og folk må få lov til å tenke litt selv også, det er lov å spørre seg selv om man egentlig står trygt der man er, for selv om det er lov å stå der trenger ikke det å bety at det er noe tryggere..

Som han ene her nevnte etter hafsengen passerte i førsterunden i breisladden i sommer så det smalt etter steinen i reklameplakatene, og så blir folk fortsatt sittendes???

Er sikkerheten så dårlig på Gatebil nå at det kan være fare for virus hvis man går inn på Gatebil.No ?????

M3 E30 Turbo

792HK

943NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har du helt rett i, det er tragisk at gutter gjør sånnt, opplevd det et par ganger med dama mi på byen også

Men hvis du er glad i henne hvorfor lar du henne gå til sånn og gjøre sånn som hun gjorde senere på kvelden ? jeg hadde blitt sikklig sjalu men men

dumt spørsmål.. Hun kan gå i det hun vil gå i .. VIS heller respekt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

damndamn

Er sikkerheten så dårlig på Gatebil nå at det kan være fare for virus hvis man går inn på Gatebil.No ?????

Huh..?

Forøvrig, om du bruker Internet Explorer, så er sikkerheten elendig uansett åseen side du besøker.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drit i den diskusjonen da,

jeg synes at man IKKE skal klå på damer man ikke kjenner jeg da!

men anyway, gatebil var bra :)

får jeg perm neste år kommer jeg da oxo :)

Mvh Erik

ps. IDIOT parkering på jordet der det var parkering, hva i HÆLVTETTE er poenget med å parkere folk inne? sikter til en celica og vektra som parkerte bak meg, kom meg AKURATT ut igjen. hadde 1- 3 cm klaring på hver av sidene på bilen. takk til noen sterke kamerater som flyttet en bil 10 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå blir jeg litt for nysjerrig her, få slengt ut det bilde igjen.

Greit at man ,som regel, syns at dama si er fin og søt, men når han sier det så kraftig må jeg be om at du legger ut det bilde igjen.

Syvers: Jeg er delvis enig i det du sier her, uten å gå for OT fra gatebil, så tror jeg ikke jeg ville hvert typa f.eks til hu brunetta folk kikka mye på i det miniskjørtet. Hu gjør jo det for å få oppmerksomhet fra andre gutter, og det skakke dama mi gjøre for sterkt, hehe. Men ellers greit å kle seg kult og litt utfordrene, kanke si at jeg ikke liker det :P

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

soocool: Heldig du, som har ei fin dame :)

Og det er viktig med RESPEKT, ikke sant? :bump

Min første hele helg på Gatebil og det gav mersmak... Mye å se på og god stemning. Neste år stiller jeg garantert, da også med banebil...

Men kan ikke dere som ligger breit i 30 km/t være så vennlig å trekke til siden, slik at raskere biler kommer fram...

Rart at det ikke var mer platekontakt, enkelte skal jo absolutt ligge breit over alt og det er ikke bestandig evnene er til stede... Stod og filma en del i "slakter'n" og der var det mange som snurra, som igjen førte til flere runder med gul-flagg... :D

Klart det er kult å se bilene ligger breit i god hastighet, men å se Opeler og andre med 120 hk og 100% sperre ekke like kult lissom...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den deiligste jenta der !!! Blond, sexy i hvit trang bukse ..

Ah. Henne ja. Med snøring i sidene på buksen, sant? Hun BA jo praktisk talt om å få slibrige kommentarer etter seg da. Skal man på kle seg sånn på Gatebil må man nesten regne med det... Men man burde jo uansett få slippe av folk klår da...

-Kenneth

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah. Henne ja. Med snøring i sidene på buksen, sant? Hun BA jo praktisk talt om å få slibrige kommentarer etter seg da. Skal man på kle seg sånn på Gatebil må man nesten regne med det... Men man burde jo uansett få slippe av folk klår da...

det er henne ja..

ber om å få slibrige komentarer ????

syns ikke det var så utfordrende .. nok om det !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider