G-Man Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Kommer nedover jeg, tenkte å kjøre oxo :fire: Skulle gjerne hatt noen dekk i 225-45-17 hellothere Har et godt tillbud stående hos ett lokalt dekksenter TOYO PROXES R888 dekk 6800.- ferdig pålagt og avbalansert..! G-Man Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Kommer! :D:D Gleder meg som faen! Første gatebil. Blir ingen banekjøring da men.. Skal bli moro Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 som dere snakka om før, bare hvite skilter, registretre biler altså som får kjøre? DVS: ikke noen supraer med røde skilter, ikke noen audier med røde skilter, ikke noe moro på banen i det hele tatt? - hvordan gjør dere det da med alle de som har røde skilt, og som vil kjøre??? uhhmmwhat? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Hei! Dere kan kjøre breisladd, drifting og 201m uten skilter. Her er det begrenset med plasser - så vær tidlig ute... ;) - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Hei! Dere kan kjøre breisladd, drifting og 201m uten skilter. Her er det begrenset med plasser - så vær tidlig ute... ;) - Henrik er ikke det en fryktelig dum regel, for de som har ville biler, som vi vil se? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 er ikke det en fryktelig dum regel, for de som har ville biler, som vi vil se? Skjønner ikke helt hva du mener.. men utgangspunktet er slik: ingen skal kjøre uten skilter, men under driftingen. 201 og breisladd kjører bilene alene - så her gjør vi et unntak. Ok? - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Skjønner ikke helt hva du mener.. men utgangspunktet er slik: ingen skal kjøre uten skilter, men under driftingen. 201 og breisladd kjører bilene alene - så her gjør vi et unntak. Ok? - Henrik jeg skjønner hva du mener, men hvorfor får ikke gutta som har røde skilter lov å kjøre bane kjøring? sammen med de andre gutta? jeg er veldig for dette, da det blir GATEbil igjenn, og ikke gatebil, for biler uten skilt :p hvordan er prisene, mulig det var litt drøyt i fjord? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Mr. Henrik--> litt tidlig om morran enda, og kaffen er ikke innabords, men ekstrembilene vil da kjøre i egne 10 min perioder hver time eller noe, som i juli da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 hvorfor får ikke gutta som har røde skilter lov å kjøre bane kjøring? sammen med de andre gutta?hvordan er prisene, mulig det var litt drøyt i fjord? Slik er det bare, prøveskilter er ikke gyldig. Mange grunner til dette. Stikker til Skogen straks! ;) Prisene ligger her: http://www.gatebil.no - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Mr. Henrik--> litt tidlig om morran enda, og kaffen er ikke innabords, men ekstrembilene vil da kjøre i egne 10 min perioder hver time eller noe, som i juli da eller? Jepp - 10 min hver hele time. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 jepp, like sinnsyke priser som før ja. fra fredag: 400 for helgepass, 150 for å ha med vogna 250 for å få overnatte i vogna 150 for parkering av bil i 3 dager. 900,- for en hel helg! det faen meg vanvittig! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 900,- for en hel helg! det faen meg vanvittig! Vanvittig? Seriøst? 900 spenn for en såpass actionfylt helg er et KUPP i forhold til for eksempel Quart festivalen, tur på byen etc. Hva tror du at du må betale for KUN å campe på hvilken som helst campingplass med alle fasiliteter (servering, sanitær etc.)? Reiser du sammen en kompis, er der lørdag eller søndag koster det deg en brøkdel av regnestykket ditt. Du MÅ ikke ha med vogna, bilen etc? Bare en tanke. Det beste er at det er helt frivillig å dra! :) - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Vanvittig? Seriøst? 900 spenn for en såpass actionfylt helg er et KUPP i forhold til for eksempel Quart festivalen, tur på byen etc. Hva tror du at du må betale for KUN å campe på hvilken som helst campingplass med alle fasiliteter (servering, sanitær etc.)? Reiser du sammen en kompis, er der lørdag eller søndag koster det deg en brøkdel av regnestykket ditt. Du MÅ ikke ha med vogna, bilen etc? Bare en tanke. Det beste er at det er helt frivillig å dra! :) - Henrik nå skal vi ikke begynne å være frekke mot hverandre, men jeg synes det er en litt stiv pris ja, er det forresten dusj der oppe? i juni var det store problemer med at det luktet dårlig rundt toalettene, og slikt, opplever vi slikkt igjenn? 900 kroner synes jeg er endel å bruke, men jeg er enig i at det en fininvestering, skulle bare ønske på litt bedre priser jeg.. edit, en tur på byen er gratis for meg vanligvis :p Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 nå skal vi ikke begynne å være frekke mot hverandre, men jeg synes det er en litt stiv pris ja, er det forresten dusj der oppe? i juni var det store problemer med at det luktet dårlig rundt toalettene, og slikt, opplever vi slikkt igjenn? 900 kroner synes jeg er endel å bruke, men jeg er enig i at det en fininvestering, skulle bare ønske på litt bedre priser jeg.. edit, en tur på byen er gratis for meg vanligvis :p Oppfattet du meg som frekk beklager jeg. Det er dusjer der, ja. Når X antall tusen mennesker bæsjer blir det litt vond lukt. Septikken blir tømt hele tiden, men det er fortsatt vrient å stoppe all kjip odør. 900 kroner er mye penger, men sammenlignet med hva man får igjen for det synes jeg det er bra. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Oppfattet du meg som frekk beklager jeg. Det er dusjer der, ja. Når X antall tusen mennesker bæsjer blir det litt vond lukt. Septikken blir tømt hele tiden, men det er fortsatt vrient å stoppe all kjip odør. 900 kroner er mye penger, men sammenlignet med hva man får igjen for det synes jeg det er bra. - Henrik der har vi det gående, ja selvfølgelig blir det kjip lukt, men det burde vaskes oftere, uten at jeg vet hvor mye det vaskes.. prisen for vogn, + meg for alle 3 døgn, er jo vanvittig, ikke nok med at jeg skal betale for å ha bilen der, men jeg må betale for å ha med vogna, og for å sove i den, derimot, sove i bilen, blir x antall kroner billigere, med tanke på at det da koster bare parkering.... enig? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg