volvo242TIC Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 syns nok også prisen er ganske stiv, men på en annen side ;hva bruker man på en lørdag på byen? gatebil er jo bil, damer, røk, og liv :D er jo heller ikke hver dag det er gatebil. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 der har vi det gående, ja selvfølgelig blir det kjip lukt, men det burde vaskes oftere, uten at jeg vet hvor mye det vaskes.. prisen for vogn, + meg for alle 3 døgn, er jo vanvittig, ikke nok med at jeg skal betale for å ha bilen der, men jeg må betale for å ha med vogna, og for å sove i den, derimot, sove i bilen, blir x antall kroner billigere, med tanke på at det da koster bare parkering.... enig? Dette leder ingen steder. Det finnes måter du kan løse dette billigere på, ja. Gå sammen flere, så deler dere på vogn-utgiftene etc. Prisene er slik de er. Respekterer at du synes det er dyrt. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal kverulere så mye på pris. Dere kan jo tenke dere hva dette koster å arrangere i første omgang, og hvilke ressurser det krever fra flere hoder. Jeg selv synes ikke prisen er så ille, og er du smart som Henrik sier, går man flere sammen. Det gjør vi på hvert gatebiltreff. Forresten Henrik, er det noe kult på gang denne gangen kontra sistgang som er verdt å få med seg? Jeg kom aldri så langt som showene på lørdagen grunnet litt overdrevet inntak av visse væsker... alacocaina Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 er det noe kult på gang denne gangen kontra sistgang som er verdt å få med seg? Vi har leid inn et GIGANTISK sirkustelt (med servering) hvor husbandet vårt - Farbror Flesk spiller! Helene, Carina, Unni og co kjører showet sitt utpå kvelden... vil absolutt si det er verdt å få med seg! :) På dagtid blir det banekjøring, Gatebil extreme (flere nye og ukjente værstingbiler enn i juli - faktisk!), drifting, 201m, breisladd etc. Dette blir kult! - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Vi veit at detta blir bra!!! Bare solen skinner... Koste hva det koste vil!!!! Penger har vi itte lel.... assman Reiser fra Flisa ca kl 1130 på fredag, hvis noen vil henge seg med...... :driving Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Jeg stiller opp fra Lørdag til Søndag :) Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 jeg ser ikke problemet med detta pengemaset! en grei tur på byen koster jo det samme. betal, eller bli hjemme, deres valg :) jeg kommer ihvertfall, og har fått med meg en gjeng på 15 gærninger, og 3 engelskmenn :) vi gleder oss! krysse fingra for goværet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Blir det kolonne ? Hadde vært hyggelig Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Vi skal sove i telt, og dermed MÅ det bli bra vær! Hvis ikke sliter iallfall vi :P Hehe. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 (...) men under driftingen. Vil det bli eget drifteopplegg?? kan du forklare litt nærmere? :) Eller mente du at, det er bare å drifte under banekjøringa? dette fant jeg på gatebil.no "Drifting er på full vei inn i Norge. Dette har blitt veldig populært i utlandet, spesielt i Japan, England og USA. Drifting går ut på sladde bilen kontrollert rundt en bane eller rundt kjegler som er satt opp. Grenen kjøres på asfalt og dømmes utifra stil og presisjon, fremfor tid. Drifting er en gren som tar alle høydepunktene fra tradisjonell motorsport og komprimerer det i en actionfyllt pakke.. Man trenger ikke melde seg på for å kjøre drifting - kun være påmeldt til banekjøringen ellers. Det kjøres drifting på fredag." Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Det blir visst satt opp egne timer til drifting på fredag. Håper det blir dømming og greier, hadde vært moro. Noen som vet om kenneth m kommer? Blir vel drifting uansett tenker jeg, ca hele tiden. Håper på det Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Men vil driftinga skje på en del av banen? f.eks i S'en på baksiden? :) må vite hvor det er så jeg får god plass å filme fra :D:D Tror jeg skal snike med meg en sånn "presse" genser ;) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 tar turen inn uten bil da :( men glemmer det fort sikkert Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Noen som veit konkret hva det koster med parkering av bilen og inngangsbilett når det bare er meg og bare lørdagen? Når starter og slutter det på lørdagen? Finner sikkert info om det andre steder og, men spør her jeg... Har tenkt meg dit ja... Glem det, jeg fant ut: 150 kr i billett, 50 kr i parkering... og 8-20.. nå veit dere og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 hvor mye blir det viss man kommer bare fredagen å skal kjøre på bane? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg