wildkin Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 kommer vel på lørdag og blir til søndag :) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ock-Racing Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 overnatte i bilen :) hehe .. regn med 4 "varme" grader fatality .. ser de driver å vasker BMW M6 her akkurat nå, den skal vel på treff tror jeg !? Skal knipse noen bilder når de kjører den ut .. hehe.. kjører en chevrolet astro da, med biltralle bak. Madrass baki og bilen på tomgang :) skal gå bra det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Ser ut som det blir treff på meg også. Fikk med en kamerat jeg bor med, samt ei i klassen, så vi reiser fra Gjøvik sånn i 5-tiden i morgen tidlig.. :) Kan bli morro å se om dekka overlever turen, blir vertfall mye subbing på veien.. :( Utstilling blir det trolig ikke, dog. Får se det an når vi kommer.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 var å drifta litt istad, med kammeraten min sin røde 200sx s13, blir nok litt bane kjøring imorra og ja, ikke det at den går så bra men..får greit ræva ut assman Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Var bra i dag!! Kom ganske sent da. Synd det skal være så kaldt. Husk og ta med masse klær! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Kommer på søndag.. får håpe det blir varmt i været.. uansett så ligger jeg i en god og varm seng på hotell i sarpsborg imorra natt.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLucky83 Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Var morro å kjøre idag ja :driving Siter -+- Drift Fury -+- Volvo740 Bmw e30 320 M5 motor Mercedes 190e V8 (nye prosjektet) -+- Drift Fury-+- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Håper det blir bra oppmøte Lørdag og søndag! :p Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zzz...Zzz Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 kommer.... Siter --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Driftinga tok av helt når alle kjørte samtidig, var så tjukt med røyk at kameraet mitt klarte ikke fokusere gjennom røyken :D:D Morro! Kom en del driftebiler i løpet av kvelden så jeg ja, sto 3 stk på rad når jeg dro hjem :) Får sove litt så jeg er klar til ny runde på søndag. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ars Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 hiv ut bilder da folkens :D :pics Siter [x]86 Opel Kadett E GSI 2.0i int. i å kjøpe Kadett C eller Ascona B. PMPM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Her er noen Bilder Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Var det noen som fikk med seg den strøkne mørkerød sen 60-talls Camaro/Mustang/Whatever som rullet inn i publikum sånn 1230ish på Lørdag. Bare flaks at det ikke gikk til helvete med noen der. Folk sprang jo for livet i beste rallystil. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Var det noen som fikk med seg den strøkne mørkerød sen 60-talls Camaro/Mustang/Whatever som rullet inn i publikum sånn 1230ish på Lørdag.Bare flaks at det ikke gikk til helvete med noen der. Folk sprang jo for livet i beste rallystil. Fikk det med meg men rakk ikke ta opp kamera og ta bilder.. desverre... Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Hva var det som skjedde nå da??? Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg