Turbotrille Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 I samarbeid med Biltema vil det bli Streetmeet på parkeringsplassen deres torsdag 22/9-05 kl. 20.00.. Vi håper på å få igang en aldri så liten burnekonkrranse også. ;D Det vil også bli mulighet for å få vist bilen litt frem før Bilexhibition også, har du en feit bil er det nok lett for å få en invitasjon. :) Spre ordet folkens, dette kommer til å bli bra. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Eg er klar hvis været er bra, bilen er endelig oppe å går igjen :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 jeg tror jeg kommer Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Blir ikke akkurat plass til mangen biler der da.... Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 hm. kansje eg bør ta en tur med caravane mi da kansje.. men trangt ja... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Fine greier Ørjan! Jeg kommer så klart og tar med meg en gjeng! Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Kommer eg, men er det den biltema på sandsli? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Kommer eg, men er det den biltema på sandsli? Ja, er ikke andre Biltema butikker i Bergen så... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Ja, er ikke andre Biltema butikker i Bergen så... Stemmer det ja. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Stemmer det ja. :) Denne god! Kommer du med supraen du Turbotrille? hellothere Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Hmm... Skal eg ta en tur jeg da....? :wonder :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 I samarbeid med Biltema vil det bli Streetmeet på parkeringsplassen deres torsdag 22/9-05 kl. 21.00.. Vi håper på å få igang en aldri så liten burnekonkrranse også. ;D Det vil også bli mulighet for å få vist bilen litt frem før Bilexhibition også, har du en feit bil er det nok lett for å få en invitasjon. :) Spre ordet folkens, dette kommer til å bli bra. :) Burnekonkurranse?! :wonder Da må jeg såffal fikse håndbrekket! tannløs Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Ny tid: det vil være fra klokken 20.00 og ikke 21.00... Burnekonkurranse fra ca 20.30, med tillatelse fra politi og naboer... Det vil også være et lite 'minidrag' der 2 biler blir satt opp imot hverandre også er det om å gjøre å være raskest i starten, da draget bare går over 4.2 Meter. :D Dette vil også bli som en liten audition for Bilexhibition, da det vil bli gratis og stille ut bilene sine i tillegg til gratis inngang 2 dager, så alle får ikke muligheten til å være med å stille ut desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Er det bare oss i denne posten som vet om det? eller står det på andre forum og? Har vell sakt det til alle homiesene jeg henger med men ikke mer.. Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Det står vel på 5 forskjellige forum.. Jeg har ikke sendt ut noen sms, men det har vel gjerne noen andre tatt seg av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg