Gå til innhold

Maroc`s GTI

Ranger emnet

Maroc

Anbefalte innlegg

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, ikke airbag på passasjersiden? Trodde det var standard med 2 airbager på golf 3?

EDIT : Vanskelig å vite hva som er venstre og høyre av og til :p

93-modellene hadde vel ikke airbag i det hele tatt.. :)

Pen bil, stilig med el-klima, første gang jeg har sett på en Golf 3. Nye felger samt litt større enderør hadde gjort seg, dog.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, vil ikke ha noen andre speil enn de jeg har egentlig, syns de passer til bilen, skal ha litt chrom detaljer på bilen, så blir det bra..

Hvis du får litt mer chrome detaljer så blir det nok gromt;) hehe

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zoobi: du får bare slappe helt av, bilder kommer, ikke mas, he he

Speedy: samma gjelder for deg, dere to har sett bilen min og vet hvordan den ser ut i dag..

Marvil: gjelder vel det samma for 94 mod og da i og med at min er en 94 mod?

climatronic har jeg heller ikke sett på noen andre golf, one of a kind, he he, enderør og felger kommer det bilder av snart tar litt og litt..

chr1z: det kommer det kommer, blir nok bra ja..

1994 Golf III GTI 16v :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å nei a, ikke deg igjenn, he he, har du ikke sovna ennå? felger blir neste post, kommer, alt tar sin tid vettu, hvor er tråden din a hæ? :deng :deng

Trenger ingen tråd..hehe..:hello: Begynte å lure på hvor felgene dine ble av, hehe.. Hvordan gikk det med godkjenninga?

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ingen tråd..hehe..:hello: Begynte å lure på hvor felgene dine ble av, hehe.. Hvordan gikk det med godkjenninga?

felgene kasta jeg i søpla, neida, kommer bilder senere av dem, godkjenninga fikk jeg utsatt i 2 uker til, fikk utsatt til 1 okt. Skal godkjenne en god del annet, vil ta alt i sammen slengen, eller det jeg rekker å sette på hvertfall.

1994 Golf III GTI 16v :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

felgene kasta jeg i søpla, neida, kommer bilder senere av dem, godkjenninga fikk jeg utsatt i 2 uker til, fikk utsatt til 1 okt. Skal godkjenne en god del annet, vil ta alt i sammen slengen, eller det jeg rekker å sette på hvertfall.

Godkjenne en del annet? Åhh..? Hva da? :)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider