Gå til innhold

Maroc`s GTI

Ranger emnet


Maroc

Anbefalte innlegg

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

trra: vet ikke helt hva som er standard på golf 3, men bilen min er ikke utstyrt med airbag i det hele tatt.

 

Oleee: Kommer bilder av hvordan den ser ut per i dag, men tar det gradvis, sånn at det blir litt artig å se hvordan den har utviklet seg. Du må få starta egen tråd selv om bilen din da, det blir artig..

 

cREATURe: Takker og bukker, liker faktisk rattet, syns det er kult jeg..yodude

1994 Golf III GTI 16v :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trra: vet ikke helt hva som er standard på golf 3, men bilen min er ikke utstyrt med airbag i det hele tatt.

 

Oleee: Kommer bilder av hvordan den ser ut per i dag, men tar det gradvis, sånn at det blir litt artig å se hvordan den har utviklet seg. Du må få starta egen tråd selv om bilen din da, det blir artig..

 

cREATURe: Takker og bukker, liker faktisk rattet, syns det er kult jeg..yodude

 

En egen tråd? Nææh...det har vi ikke sett.. uhhmmwhat? Hehe..:)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å jooo da den har vi sett, kom igjenn nå.. på tide nå, kommer seg den bilen din nå.

 

Hehe, vi får se på det.. :magic Skal du på Gatebil til helga eller? Isåfall så veit jeg med garanti at du møter opp på StreetMeet på Skedsmo den 24.sept..såpass kjenner jeg deg nå..hehe..:)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi får se på det.. :magic Skal du på Gatebil til helga eller? Isåfall så veit jeg med garanti at du møter opp på StreetMeet på Skedsmo den 24.sept..såpass kjenner jeg deg nå..hehe..:)

Ja har faktisk tenk meg til gatebil til helgen, er det mange fra 3`er gjengen som skal stille opp eller?

Skal du til gatebil da?

regner med at jeg kommer innom skedsmohallen, jobber den lørdagen, men det ordner vi vettu :partyon :partyon

1994 Golf III GTI 16v :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har faktisk tenk meg til gatebil til helgen, er det mange fra 3`er gjengen som skal stille opp eller?

Skal du til gatebil da?

regner med at jeg kommer innom skedsmohallen, jobber den lørdagen, men det ordner vi vettu :partyon :partyon

 

Skal på Gatebil jeg vettu :) Kanskje vi treffes? Du ordner deg vel fri du den lørdagen der, fikser det du vettu, hehe..:)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår