Gå til innhold

Kjøpt meg Golf 4 GTI

Ranger emnet

Richie85

Anbefalte innlegg

Kjøpt meg Golf 4 GTI, men har lyst på filter.. hørt no ang. Lmm.. surt om den tar føyken, men hva burde jeg velge? og har noen noe bilder..?

Takker for god hjelp

velkommen å grattis med ordentlig bil.. hehe.. kjøp deg et åpent KN filter og en lukket dumpventil.. det vil gjøre susen på bilen din.. legg ut noen bilder av bilen din etterhvert da.. lykke til hellothere

2001 audi S3 260 hk

2007 Golf V GT 170 hk *solgt*

2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt*

1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt

1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LMM er et problem hvis du monterer åpent filter..Mange som har hatt dette problemet... åpent filter er som sagt åpent og slipper inn mye dritt.... og det kan fort koste penger..... Jeg har valgt dump istede for!

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er med kon-filtere er at de fleste er satt inn med en slik "guffe", olje eller noe for å forhindre at drit kommer gjennom filteret. Derfor er det masse sånn guffe som kommer igjenom og kan ødelegge føleren i LMM'n. og da må du ha ny går føler'n heden. for det er den som styrer miksinga med luft til riktig mengde gasolina.

Har vært omdiskutert lenge dette, men det er mange som kjører på konfilter fordet. Jeg selv gjør det og ikke hatt noe problem med LMM enda. og 3år er gått siden ejg satt det i. :D

s2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai, takker og bukker. Har sendt mail til TS Racing, hørte no greier om at filteret fra han var bra å bruke.. så får vi se hva han sier..

men litt off topic, jeg er på jakt etter org. tåkelykter i fangeren foran.. og var innom Møller Tønsberg for å be om pris, men fikk slengt i trynet av en sur pamp at det kunne han ikke skaffe meg. Er ikke dette en original del? i så fall burde vel de kunne skaffe det.. men hvor kan jeg ellers forhøre meg om det?

Takker!

Bilder kommer! er litt original ennå kan du si.. hehe.. annet enn 18" Projekt Zwo felger

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å oppdatere litt med noen bilder av bilen. Den er foreløpig veldig original.. men vi får se hva som skjer etter vinteren.. Blir nok uansett senk og takspoiler.. men kjenner jeg meg selv rett, så kommer det no plastikk på her også... hehe! Kom gjerne med innspill om hva jeg burde kjøpe osv?

DSC_0423.jpg

DSC_0421.jpg

DSC_0420.jpg

DSC_0418.jpg

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Kjøpt meg Golf 4 GTI, men har lyst på filter.. hørt no ang. Lmm.. surt om den tar føyken, men hva burde jeg velge? og har noen noe bilder..?

Takker for god hjelp

Min LMM gikk til hell da jeg monterte åpent sportsfilter. Var ikke verdens undergang da en ny koster rundt 1000kr for en ny hos Møller (byttedel). Kan få prøvd å tatt noen bilder i nærmeste framtid.

men litt off topic, jeg er på jakt etter org. tåkelykter i fangeren foran.. og var innom Møller Tønsberg for å be om pris, men fikk slengt i trynet av en sur pamp at det kunne han ikke skaffe meg. Er ikke dette en original del? i så fall burde vel de kunne skaffe det.. men hvor kan jeg ellers forhøre meg om det?

Er vel kanskje ikke orginal, men: http://cgi.ebay.com/VW-GOLF-MK4-LOWER-FOG-LIGHTS-GTi-R32-TDi-20V-BLUE_W0QQitemZ4579697037QQcategoryZ9889QQrdZ1QQcmdZViewItem

Ingen som har noen ideer eller noe jeg kan få kjøpt til bilen? har lyst til å gjøre noe morsomt!

http://search.ebay.com/search/search.dll?cgiurl=http%3A%2F%2Fcgi.ebay.com%2Fws%2F&fkr=1&from=R8&satitle=golf+mk4&category0= cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Org tåkelys har dele nr : 041 625 og koster 3787 kr.

Ellers ville jeg kjøpt meg Org takvinge - dele nr 1j0 071 640 koster 1708 kr.

Effekt anlegg - hør på din lokale bilrekvesita - regn med rund 3000 og oppover.

Er bare fantasien som setter begrensninger her ...

Filter har du snakket om.

Når du har skiftet eksos - filter og dump ( til en bedre ) ville jeg chippet bilen.

Rundt 7000 for chip ....

Ville også vurdert å få senket den litt mer. Enten bare noen 30 mm fjærer eller justerbart senkesett om du vil "ta den helt ut". bare fjærer rundt 2000 - justerbart fra 6500 opp til k&w som jeg vil ha som koster rundt 11 tusen ..

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. hehe.. bilen er chippet;) litt artig det.. men skal innrømme at 540i er noen hakk vassere.. men det sier jo kanskje seg selv..

Org. takvinge vil jeg ha, også få den lavere.. forhørt meg litt på KW2, det er visst knall.. men får se hvor mye man skal legge i denne bilen også.. burde få solgt 540 før jeg begynner å ta dette helt ut..

da frister det med K04 stressvifte, ny sprut, frontmont. ic osv osv.. men blir en del jobb.. og stylingkitet jeg vil ha, Projekt Zwo som også er felgene, er visst drit dyrt.. vært greit om det lå no priser på nettet :S så møkk å drive å ringe og styre for å få se en pris..

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...