Ottesen Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Heisann... Må har jeg endelig fått lagt ut filmen min takke være "Ton" her på forumet. Dette er første gangen jeg redigerer eller filmer så vær snille med kritikken :) http://tronhen.stud.hive.no/FSR-DriftDay.avi Mvh Magnus Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST 2FØRTI Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Bra film det her! men musikken var vel ikke helt etter min smak.. men dt er jo mg da.. Siter 1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Takk for filmen :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Morro, takk for film! Digger det treffet, håper det blir flere slike. Det hadde også vært gøy om det kom noen flere, slik at det også ble økonomisk forsvarlig for arrangøren. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 kult med film fra det treffet! Skulle kanskje vært litt mer bil-lyder og litt lavere musikk.. ellers ikke så ille! :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 kult med film fra det treffet! Skulle kanskje vært litt mer bil-lyder og litt lavere musikk.. ellers ikke så ille! :) Henger meg på denne her... Synd med ferrari på bane UTEN motorlyd :D Ellers synes jeg det var kult med litt filming av folk også, ikke bare biler. (Tilog med filma meg opptil flere ganger) Og "bloopers" på slutten : No less than Genius :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Takker gutter....jeg hadde egentlig filmen ferdig på kvelden etter treffet men pga MYE problemer med lyden ga jeg litt opp...trodde ikke jeg skulle få så mye ros :) Mer billyd og mindre musikk...*lagre i hodet* Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Veldig bra filming, stødig og bra! Det med musikken gjorde filmen mye dårligere enn den kunne ha blitt. Bilfilm skal men høre motorlyd ikke musikk ;) Litt brå slutt. Bare noen tips. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Morro, takk for film! Digger det treffet, håper det blir flere slike. Det hadde også vært gøy om det kom noen flere, slik at det også ble økonomisk forsvarlig for arrangøren. AGREE! :wave Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTRacing Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 mye bra filming! fortsett sånn. bare litt lavere musikk og høyere motorlyd neste gang. eneste jeg har og klage på, er at du ikke har fått med noe fra meg. men men... får vel ta med egen kamera mann neste gang. ps:har du noen filmsnutter av meg som ikke ble med i filmen, så send dem gjerne på mail eller msn. send pm for adresse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Musikk er greit, men fy for en musikk. Drifting er hardcore, må ha noe annet enn fløtenegere med nasale stemmer som synger om NOS..... :hammer Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Musikk er greit, men fy for en musikk. Drifting er hardcore, må ha noe annet enn fløtenegere med nasale stemmer som synger om NOS..... :hammer De 2 siste var bra da. Millencolin. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 "det kommer blårøyk så det er i orden" haha Slett ikke ille dette her :D Mye stabil filming! Musikken kommer ALDRI alle til å like, så bare blås i det og sleng på no du liker :) Bra med mennesker, det frisker alltid opp en bilfilm :) lite tips: å gå rundt med kamera er noe av det vanskeligste og folk burde ikke prøve på det :) Mye bedre å gå litt også sette seg ned og filme litt også gå til nytt sted å filme fra :) Bare musikk, og ingen motorlyd blir kjedelig. Bare motorlyd og ingen musikk er kjedelig Derfor bør man prøve å mixe det opp litt ja :) Du er inne på rett vei her iallefall. Eneste er at du bør mikse opp svingene og vinklene litt. Blir litt mye en ny og ny bil i samme vinkel.. Blir mere action av å klippe til hvor du filmer fra litt. Avkjøringa til Chiller - driftfun rett frem etter depostrekka er også gull :D Haha også jeg som peker og forklarer... (flau) :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Kommer det noe video fra deg Pudding? Hersker Hans kjørte jo rundt med kamera på taket og du løp vel rundt og filmet du også? Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Musikk er greit, men fy for en musikk. Drifting er hardcore, må ha noe annet enn fløtenegere med nasale stemmer som synger om NOS..... :hammer Heisann... Smaken er som baken vettu, musikken skal passe til det som skjer på filmen også, og med hardcore måtte jeg doblet farten på ting :) Noen syntes drifting er hardcore, noen syntes det er ballet... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg