fribbern Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Hei Noen som vet hvordan dørlistene er festet på mondeo mk2? Vet at på mk1 sitter dem festet med lim. er det sammer på min bil? Håper noen vet dette. Mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Samme som mk 1, altså limt Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Takk for svar. da er det ikke lenge til dem forsvinner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Bør dempe dørene hvis du skal fjerne listene.. På min mk1 så kommer det "plunk"-lyd når jeg lukker dørene foran.. Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Ja, leste det fra tråden din. takk for tipset. dem ryker ikke enda. blir vel til uka når jeg har litt tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg