Eirik_N Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Lurer litt på hvilken kondensator jeg skal kjøpe. Har sett at de ha en 1,5F kondis på eltek til 898 kr, med voltmeter (er dette billig?) Eller er Dynabel et merke som jeg bør styre unda? Kondensator:http://www.mamut.com/dynabel/subdet378.htm Lurer på det samme når det gjelde signalkabler i fra dynabel? http://www.mamut.com/dynabel/subdet382.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Joda, de er nok helt kurante, men personlig ville jeg heller kikka på tilbudet som autod fører på Stinger, samt Tilbudet på Earthquake som du finner her for å nevne noe... Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 ok Hos Autod virka det interresant. men må jeg forskuddsbetale noe dersom jeg handler der? Har en Macrom 1000w monoblokk, så det holder vel med 1F kondensator da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 ok Hos Autod virka det interresant. men må jeg forskuddsbetale noe dersom jeg handler der? Har en Macrom 1000w monoblokk, så det holder vel med 1F kondensator da? det kan du bestemme selv:) sender i oppkrav som regel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 ok. Leveres den stinger kondensatoren til 698 kr i blått og hvitt også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 ok. Leveres den stinger kondensatoren til 698 kr i blått og hvitt også? nei det gjør den ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 følger det med nødvendig monteringsutstyr, og motstand for oppladning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 følger det med nødvendig monteringsutstyr, og motstand for oppladning? Det gjør det på både Stinger og Earthquake kondisene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg