BMW324TDa Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 Kall meg gjerne grilldressen konge, men nå er eg gått til innkjøp av en ukjent årsmodell Campingvogn. 1500kroner og stygg som ett fly. Til benyttelse på spontanturer, med vekt på Rudskogen og Vålerbanen. Men eg har hørt at det er ikke bra å trekke henger med automatgear, med tanke på overdriven?? Har egentlig ikke så god peil på automatgear siden det er første bilen eg har med dette. Hvis det ikke er bra å kjøre med overdrive, så må eg enten holde meg under 80 slik at den ikke kobler inn eller låse den i 3, og da har eg jo ikke lenger 4 giret å gå på. Litt upraktisk hvis dette er tilfelle. Glad for innspill/erfaringer Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar H Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 Originally posted by BMW324TDa Kall meg gjerne grilldressen konge, men nå er eg gått til innkjøp av en ukjent årsmodell Campingvogn. 1500kroner og stygg som ett fly. Til benyttelse på spontanturer, med vekt på Rudskogen og Vålerbanen. Men eg har hørt at det er ikke bra å trekke henger med automatgear, med tanke på overdriven?? Har egentlig ikke så god peil på automatgear siden det er første bilen eg har med dette. Hvis det ikke er bra å kjøre med overdrive, så må eg enten holde meg under 80 slik at den ikke kobler inn eller låse den i 3, og da har eg jo ikke lenger 4 giret å gå på. Litt upraktisk hvis dette er tilfelle. Glad for innspill/erfaringer Muligens du bør sette på en oljekjøler til kassa drunk (vet volvo hadde det) Men far hadde alldrig prob. med automatkassa på Chevyèn han hadde... :idea: men den var vel dimmesjonert for det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg