Hazert Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Noen som har noen erfaringer med Autospar sine senkeskåler? Har 60/40 senk på bilen fra før å vil gjerne få pressa den litt mer ned framme. alt for høy. noen som har bilde av 60 senk + skåler så jeg får se hvor lav den blir ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Noen som har noen erfaringer med Autospar sine senkeskåler? Har 60/40 senk på bilen fra før å vil gjerne få pressa den litt mer ned framme. alt for høy. noen som har bilde av 60 senk + skåler så jeg får se hvor lav den blir ? :) Tror jeg heller hadde gått for 80 fjærer foran med engang! Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 hører folk sier så, så det blir vel til at jeg gjør det tenker jeg.. Må finne noen som selger 80 fjører. finner kun 60 jeg. Virker som om noen er fornøyde med skåler og andre ser ikke forskjell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 søk du.... Jeg har lagt ut bilder av bilen min med senking. med og uten skål.... senker jo ikke mer enn 10- 15mm da Senker ikke nok 60 + senkeskåler.....spar til justerbart du:D Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 får se om jeg finner:) Hehe, da skulle jeg kanskje ha kjøpt justerbart med en gang å lagt til noen lapper, trudde kanskje dette 60/40 sette jeg kjøpte var bra jeg, men viste seg å ikke være det. virket som om det senket 60 bak og 40 fram, steilet:( får vurdere justerbart senere, først få gjort bilen i tipptopp stand:) skifte front osv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Vel, mitt Supersport 65/55 + 15mm senkeskåler er når veldig lavt for min del, begynner å slite med å komme meg rundt omkring, har 0.9mm fra dekk til skjermkant i front, får såvidt fingen innunder, på flat bakke har jeg 7cm klaring til Vr6 leppa, men hvor ofte er det helt flat bakke? :D Ville ikke gått lavere viss bilen skal være brukbar på noe annet enn hovedveier. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 hehe.. Har vel mye med merket av dempere og fjører og gjøre også tenker jeg, virker i allefall slik, for en jeg kjenner som har 60/40 senk er ganske så fin og bra lav foran. Trur det var Jamex, men det er vel selvsenkende i følge ryktene. Noen som vet hvor jeg får kjøp 80mm fjører? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impy Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 for å sette på senke skåler, må man ned me dempereane da? sånn at eg må inn på ny framhjuls stilligs kontroll å sånn? Siter Johnny Audi A4 2.0 Sedan 2009mod Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt) VW Golf 3 1995mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 senkeskåla er del nr.5 på dette bildet, så ja du må det. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 for å sette på senke skåler, må man ned me dempereane da?sånn at eg må inn på ny framhjuls stilligs kontroll å sånn? Nja...Man trenger egentlig ikke ta ut hele demperen. Kan bare løsne den ene mutteren, presse demperen ned og bytte skåla. Er trangt, men skal gå. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg