Gå til innhold

Ruudskogen 16. - 18. sept..

Ranger emnet

Hazert

Anbefalte innlegg

Snakker man om en tilfeldighet altså, hehe..campa tvers ovenfor proto, hyggelig å hilse på deg igjen, og yes da...satt ikke fast på lørdagen veit du, så jeg kom meg opp da jeg dro hjemover på lørdags ettermiddagen hellothere No problemo vettu! Hehe.. :hammer

Så forresten ingen andre kjentfolk på fredagen eller igår :(

Meg og maroc var nedover i dag...

Så blien til Doser - den var din den...

Men så ingen andre...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja da har man kommet heim fra en voldsom helg på ruudskogen, ble vel ca 150mils kjøring i helga, sliten å trøtt nå, snart legge seg:( Begynte å kjøre kl 12.00 i dag å framme for 20 min siden..

Men utrolig arti helg ;)

Kan det stemme at jeg møtte deg mellom Rakkestad og Rudskogen sånn rundt 8.15 ellerno..? Mener det var den grønne Golfen din som kom imot når vi kjørte mot Rudskogen.. Mulig det var den svenske som stod utstilt, men.

Det var nok det ja:) Såg deg jeg også, var på tur til rakkestad for å kjøpe hamburger på statiol, sulten:) var litt usikker på om det var du med det første så rakk ikke å helse:/

Den grønne svensken som sto utstilt var jo myyye lysere i lakken enn min.

Snakker man om en tilfeldighet altså, hehe..campa tvers ovenfor proto, hyggelig å hilse på deg igjen, og yes da...satt ikke fast på lørdagen veit du, så jeg kom meg opp da jeg dro hjemover på lørdags ettermiddagen No problemo vettu! Hehe..

Så forresten ingen andre kjentfolk på fredagen eller igår

Hehe:) Hyggelig å hilse igjen ja, kjekt å snakke me andre 3er folk også :) Men du var den eneste jeg traff på i helga. sku ha møttes alle sammen en plass, stille ut kanskje. men var jo så stapp fult på go cart bana så det hadde blitt vanskelig..

Bra du kom deg opp, vi parkerte der på førsten vi også men kom på at vi kanskje skulle flytte oss så vi slapp å ligge i nedoverbakke, så trur vi gjor et lurt valg:)

Skal legge opp alle bildene snart, ble vel 200 bilder av helga:)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant bilen din der... Lakken din var helt rå...

Innmari fin bil du har fått deg nå... :wave

takk :) :) artig å høre.. :)

håper du ikke så dekka på den.. mista ALT av spor på turen.. noe helt fuck med forstillinga.. :( holdt på å gå av vegen 1000 ganger pga det.. :S

btw nye bilder i tråden min nå, ser lakken litt der :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :) :) artig å høre.. :)

håper du ikke så dekka på den.. mista ALT av spor på turen.. noe helt fuck med forstillinga.. :( holdt på å gå av vegen 1000 ganger pga det.. :S

btw nye bilder i tråden min nå, ser lakken litt der :)

La merke til dekka, men tippa d var bane-brukt eller noe sånt...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:) Hyggelig å hilse igjen ja, kjekt å snakke me andre 3er folk også :) Men du var den eneste jeg traff på i helga. sku ha møttes alle sammen en plass, stille ut kanskje. men var jo så stapp fult på go cart bana så det hadde blitt vanskelig..

Bra du kom deg opp, vi parkerte der på førsten vi også men kom på at vi kanskje skulle flytte oss så vi slapp å ligge i nedoverbakke, så trur vi gjor et lurt valg:)

Hadde det vært plass der du var, så skulle jeg ha nok parkert sammen med deg :) Dumme meg som parkerte i skråninga, med rompa mot skogen, hehe.. Veit ikke om du så det jeg, men jeg prøvde å flytte meg senere på den fredagskvelden, men spant bare og bilen dro til venstre og mot bilen til kompis av meg, ikke bra ikke bra.. ahahahhaha Så jeg lot det vært der og da, og håpet på det beste dagen etterpå, og jommen sa jeg smør også! :)

Mm, fikk aldri tatt en nærmere kikk på bilen din heller, så skimte så vidt de felgene du har fått på! Syns de her var bedre enn de forrige du hadde på.. Så ikke noe mer til deg den kvelden jeg...hørte jeg grøftefyll? Hehe.. ahahahhaha

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært plass der du var, så skulle jeg ha nok parkert sammen med deg :) Dumme meg som parkerte i skråninga, med rompa mot skogen, hehe.. Veit ikke om du så det jeg, men jeg prøvde å flytte meg senere på den fredagskvelden, men spant bare og bilen dro til venstre og mot bilen til kompis av meg, ikke bra ikke bra.. ahahahhaha Så jeg lot det vært der og da, og håpet på det beste dagen etterpå, og jommen sa jeg smør også! :)

Mm, fikk aldri tatt en nærmere kikk på bilen din heller, så skimte så vidt de felgene du har fått på! Syns de her var bedre enn de forrige du hadde på.. Så ikke noe mer til deg den kvelden jeg...hørte jeg grøftefyll? Hehe.. ahahahhaha

På lørdag var det ledig ved meg, så da kunne du ha parkert der:)

Grøftfyll, var ikke lagt unna nei :P havna inn i den røde store dodge van bilen sto ved siden av oss, så satt der en stund, for en horebil:P

Lagt opp bildene fra treffet nå, her er av de 3erne jeg kom over på gocart bana:

SA400047.sized.jpg

SA400053.sized.jpg

SA400069.sized.jpg

SA400070.sized.jpg

SA400071.sized.jpg

SA400112.sized.jpg

SA400111.sized.jpg

SA400123.sized.jpg

Ble bare et bilde av hver bil, ikke værdens største minnekort på kameraet, var jo så mye å ta bilde av:)

Resten ligger her: http://bilder.7kt.net/Ruudskogen16-18september?page=1

Fredag: Ankom ruudskogen i rundt kl. 20.00, satte opp telt og festen utover natta den kvelden...

Lørdag: Våknet i rundt kl. 07.00 og satt oss i bilen for å få varme, minusgrader og påfrøse ruter, fysj... fyllesjuk, så det ble burger på statoil i rakkestad den morgene, så stakk vi på banen å knipset bilder og såg på kjøring utover dagen til vi gikk tilbake på campen for å drekka mer av den svenske alkoholen vi kjøpte. Opp til partyteltet ved banen i rundt 23.00 så tilbake til campen for å fortsette der vi slapp..

Søndag: Nok en gang fyllesjuk, så ble bare sammenrydding når man våknet og ventet noen timer så promilla hadde roa seg, så blåste vi i alkotesten å kjørte hjem kl 12.00 og var hjemme kl 22.00 i går kveld.. ARR. 150mils kjøring den helga:P

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok det ja:) Såg deg jeg også, var på tur til rakkestad for å kjøpe hamburger på statiol, sulten:) var litt usikker på om det var du med det første så rakk ikke å helse:/

Den grønne svensken som sto utstilt var jo myyye lysere i lakken enn min.

Hehe, det gikk fort for min del også, så fikk ikke helt med meg om det var deg før du var sånn nesten forbi.. :P Plutselig var det politi rundt om, og så lå det ei på tvers i baksetet og sov uten belte, så det ble litt stress.. :)

Den blå-lilla 3ern med KF-skilt er rå. Var på VACN-treff her for noen uker siden. Visstnok modifisert 2,8 liters VR6 under panseret.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blå-lilla 3ern med KF-skilt er rå. Var på VACN-treff her for noen uker siden. Visstnok modifisert 2,8 liters VR6 under panseret.

Den går rundt Oslo/Lørenskog/Strømmen området:) Jævlig fet 6'er lyd i den ass! :pray Feeet farge, og "praise the lowered" for hans del! yodude

Mye modifisert eller?

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går rundt Oslo/Lørenskog/Strømmen området:) Jævlig fet 6'er lyd i den ass! :pray Feeet farge, og "praise the lowered" for hans del! yodude

Mye modifisert eller?

Hehe, den er gjennomført vertfall.. :)

Specs vet jeg ikke, prøvde å få ut noe av en kompis av han som eiern i en annen tråd, men alt han ville ut med var at det var en modda 2,8 liters VR6. Men utifra kompisen sin bil, så vil jeg tro det er morsomme saker.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider