Gå til innhold

DB-Drag 16-18 sept, rudskogen!

Ranger emnet

Coltern

Anbefalte innlegg

skal du delta i db-drag? i såfall hvilken klasse planlegger du, og hva slags utstyr har du?

Skal nok ikke delta denne gang nei, men hadde vært morsomt og prøve hehe :)

Har ikke allverdens utstyr:

JBL PX300.4 brokobla på 2 subber som yter ca 350W RMS

MDS Hc-400 på magnat classic 216 komponentsett framme!

Pioneer Deh-P80MP spiller

Støydempa meste parten av bilen utenom tak trur jeg, med STP matter!

Stinger Pro 1F kondensator.

For det meste stinger kabling, høytaler kabler er ikke stinger!

Skal kjøpe nytt batteri snart, Maxxima exide DC!

Hadde vært kult og prøve og se hvor høyt jeg klarer og spille, men får bli seinere!

hehe:)

Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping.

Bil: Mitsubishi Galant -97 G8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plana mi var egentlig å delta, men så gikk OPTI forsterkern min til helvette! Så jeg har lånt med en Cadence Z7000 men den spiller ikke noe særlig, pga jordingshettene rundt signalinngangene er borte, så den bare bråker, så det spiller elendig! Lånte den pga at jeg måtte ha bass på tur nedover! Å kjøre Fra midt i Sør-T til Rudskogen uten bass, er ikke morsomt:D Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jeg får noen til å ordne den jordnings greiea på singlainngangene, og støyen kommer helt bort skal jeg det. Men bra blir det ikke, for den spiller ikke like bra som OPTIen min. Men det kan være pga den feilen da?! Spillte 140dB sist gang, med OPTI forsterkern min. Så får jeg noen til å ordne den feilen, stiller jeg nok:D Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider