Coltern Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Hello, jeg lurere på hvilken dag det er DB-drag på rudskogen?, finner ikke noe om dette noen steder :) Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Hello, jeg lurere på hvilken dag det er DB-drag på rudskogen?, finner ikke noe om dette noen steder :) Lørdag og Søndag... Terminlisten på http://www.dbdragracing.no Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Takker, var den sia jeg leita etter :) :p Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 jeg kommer i allefall begge dagene, see you there. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Om jeg får meg ny bil innen den tid, så kommer jeg, men skal ikke delta... Grunn: har solgt det tidligere anlegget jeg har brukt, og venter fortsatt på noen komponenter til det nye... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Ok, fett, skal dit jeg og, veit ikke helt om jeg skal være hele helja! hehe :) Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 skal du delta i db-drag? i såfall hvilken klasse planlegger du, og hva slags utstyr har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 skal du delta i db-drag? i såfall hvilken klasse planlegger du, og hva slags utstyr har du? Skal nok ikke delta denne gang nei, men hadde vært morsomt og prøve hehe :) Har ikke allverdens utstyr: JBL PX300.4 brokobla på 2 subber som yter ca 350W RMS MDS Hc-400 på magnat classic 216 komponentsett framme! Pioneer Deh-P80MP spiller Støydempa meste parten av bilen utenom tak trur jeg, med STP matter! Stinger Pro 1F kondensator. For det meste stinger kabling, høytaler kabler er ikke stinger! Skal kjøpe nytt batteri snart, Maxxima exide DC! Hadde vært kult og prøve og se hvor høyt jeg klarer og spille, men får bli seinere! hehe:) Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Plana mi var egentlig å delta, men så gikk OPTI forsterkern min til helvette! Så jeg har lånt med en Cadence Z7000 men den spiller ikke noe særlig, pga jordingshettene rundt signalinngangene er borte, så den bare bråker, så det spiller elendig! Lånte den pga at jeg måtte ha bass på tur nedover! Å kjøre Fra midt i Sør-T til Rudskogen uten bass, er ikke morsomt:D Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 hehe, sant det. er liksom noe som mangler. men skal du delta med den du har lånt da? siden du sier du "egentlig" skulle... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Jeg jeg får noen til å ordne den jordnings greiea på singlainngangene, og støyen kommer helt bort skal jeg det. Men bra blir det ikke, for den spiller ikke like bra som OPTIen min. Men det kan være pga den feilen da?! Spillte 140dB sist gang, med OPTI forsterkern min. Så får jeg noen til å ordne den feilen, stiller jeg nok:D Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygg Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 jeg kommer på søndagen med mitt soundstream annlegg.stiller i street c.håper på mange konkurenter.av annlegg så har jeg så jeg klarer meg. hilsen Dag G Borg(carina e pers.rek 144.7.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Jeg kommer kaaaaanskje, hehe.. Alt etter om jeg faktisk rekker å ordne dette med den nye bilen (Ja jeg har handlet meg bil i dag) men som sagt, blir nok ingen deltakelse på meg, men er moro å følge med åssen det går.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Ja, da fikk jeg fiksa forsterkern min (OPTI 1400D). Lodda en ledning idag, og den funker. Men den funker ikke helt som den skal da, men tror karnsje det blir så jeg stiller på dB:D Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Har planer om å prøve meg jeg også med nytt stash: 2 cadence triplex i 90L bassrefleks drevet av en Helix dark blue 1000.2 hellothere Må man være med begge dagene? Og hvor mye koster det egentlig å konkurrere?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg