Gå til innhold

MrFord: Ford Sierra IS, prosjekt (aka SølvPilen)

Ranger emnet


MrFord

Anbefalte innlegg

takk.... flere fornuftige mennesker her ja:D godt å høre.

Vurderete et øyeblikk og stenge hele tråden nå. Er nesten forjævlig at det skal gå ann å holde på sånn.

 

Men jeg gidder ikke mer.

 

Tilbake til bilen.

 

Vingen blir lakkert når varmere tider kommer (kanskje litt teit å lakere i 20 stive og blå)

Så skal jeg dra over vintergummien nå snart på nye vinterfelga. (klarte å ta livet av en det første snøfallet;) hehe

 

bilder kommer fortløpenede...

og når jeg dimmiterer så skal disse bli kjøpt inn:D

 

cleartaillights.jpg

 

 

hvor får du tak i de lyktene?

dyre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De får du kjøpt på http://www.burtonpower.com

Men ser jo helt ille ut om du ikke har hvit bil.

 

der tok du egentlgi veldig feil

det kan bli ganske sprekt på ifølge med en god del andre farger oxo..

ice-blue, svart og en god del grånyanser er farger hvertfall jeg har sett og synes så bra ut..

men er jo smak og behag da;)

 

men takk for linken=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, egentlig enig... men jeg fant ut at jeg ville gå for cossie styling, siden jeg har fanger og alt... Men du AnDtHo skulle nesten hatt deg et rille panser eller lignende synes jeg... hadde blitt mye braere da ;)

-I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE-

 

*1998 Ford Scoprio 2.3 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, egentlig enig... men jeg fant ut at jeg ville gå for cossie styling, siden jeg har fanger og alt... Men du AnDtHo skulle nesten hatt deg et rille panser eller lignende synes jeg... hadde blitt mye braere da ;)

Ja jeg vet, men de koster en del og siden dette er et funksjon før form prosjekt, så b.lir det nok noe køstom greier..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja.. skeptisk, betalte 1500 for grill og rille panser jeg.. synes ikke det var dyrt..

 

Da fikk du det billig.. Er ikke så mange av de rundtom, har sett panser til både 2 og 3 tusen kroner.. Da lager jeg heller hull selv, det koster meg under 100 lappen..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydda opp litt her jeg. MrFord, ikke vær redd for å bruke rapporter-knappen på upassende innlegg.

 

Og jeg vil bare minne på at det er enkelte av de jeg slettet innlegg til som nærmer seg ferie.

 

Godt nyttår!

Mvh

bjirn

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår