Gå til innhold

MrFord: Ford Sierra IS, prosjekt (aka SølvPilen)

Ranger emnet


MrFord

Anbefalte innlegg

  • Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var passformen bra med tanke på festing av fangeren eller?

på bildene så det jo egentlig ut til å passa jævli bra!

 

hva selges da?

kom nettop over combatstyling (bak,front,side og tåkelys) for 5000+frakt lissom..

det var HELT nytt og lå fortsatt i original-eskene sto det..

 

hva selger du og hva skal du ha for det..

utofra bildet så det jo ut til å passe ganske greit hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det passa veldig bra ja....

Selges komplett ja.... uten tåkelys vel og merke.. men du kan sikkert få det for 4000 hvis du er interessert...

 

er det da med sideskjørt oxo eller bare front og bakfanger?

er det noen skader på dette?

mye jobb før lakking?

Hvordan er det med festemuligheter på dette?

Er det noe form for festebraketter på fangerene eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du prøvemontert bakfangeren?

passer denne oxo rett på eller må denne modifiseres?

mulighet til å eventuelt prøve det ut å knipse noen bilder??;)

har ventet på at noen med mk1 har hatt mulighet til å teste ut dette lenge!!

håper ikke du synes jeg maser eller noe sånt, men er bra interrisert i å sette combat på min sierra mk1, men da må det lissom være mulig og få pent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur den passer meget bra jeg... er ikke sikker på bak fanger, men trur ikke det er store problemet. Bare få noen sikkelige fester. Kan sikkert ta noen flere bilder.. Hva vil du ha bilder av?

 

Bakfanger prøvde jeg ikke på, for de torx skruene som sitter i orginal fangeren var ikke til å rikke en mm, så jeg ga faen

Og har på følelsen at det kler bilen bra:D men har ikke tid til å drive med det.. Oxo trenger jeg egentlig pengene til det tekniske på bilen...

-I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE-

 

*1998 Ford Scoprio 2.3 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur den passer meget bra jeg... er ikke sikker på bak fanger, men trur ikke det er store problemet. Bare få noen sikkelige fester. Kan sikkert ta noen flere bilder.. Hva vil du ha bilder av?

 

Bakfanger prøvde jeg ikke på, for de torx skruene som sitter i orginal fangeren var ikke til å rikke en mm, så jeg ga faen

Og har på følelsen at det kler bilen bra:D men har ikke tid til å drive med det.. Oxo trenger jeg egentlig pengene til det tekniske på bilen...

 

Det jeg hadde mest lyst å se/vite før jeg takket ja til stylingen var om bakfangeren passet og kledde bilen bra..

om den klarte å følge hjulbuen og åssen pottehullet i fangeren passer med potta..

det vil si om pottehullet står høyere oppe på fangeren enn jeg har mulighet til å flytte potta f.eks.

og om lengden på sideskjørta er lange nok til en 5-dørs kombi eller ikke?

Det er vel ingen festebraketter eller lignende i fangerene nå?

vet du eventuelt åssen man lager til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rally Koffen: ok, de er virkelig å anbefale:D

 

KajKnoz:potta mi må hvertfall flyttes ca 15 cm høyere opp.

Fangerne er jo til sierra... så de skal jo følge hjulbuen.. den forran gjør det hvertfall.

Fester.. Må sviese braket og ha på midten forran som du dytter inn i ramma som orginal fangernen. Oxo på sidene så tenkte jeg da, hvis jeg skulle bruke dem. At jeg skulle bruke panserfester.

Sideskjørtene passer perfekt på:D Prøvde å holde de opp mot bilen min.. Var meget bra. Men du kan jo komme å se på stylingen hvis du vil?

-I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE-

 

*1998 Ford Scoprio 2.3 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rally Koffen: ok, de er virkelig å anbefale:D

 

KajKnoz:potta mi må hvertfall flyttes ca 15 cm høyere opp.

Fangerne er jo til sierra... så de skal jo følge hjulbuen.. den forran gjør det hvertfall.

Fester.. Må sviese braket og ha på midten forran som du dytter inn i ramma som orginal fangernen. Oxo på sidene så tenkte jeg da, hvis jeg skulle bruke dem. At jeg skulle bruke panserfester.

Sideskjørtene passer perfekt på:D Prøvde å holde de opp mot bilen min.. Var meget bra. Men du kan jo komme å se på stylingen hvis du vil?

 

Vet ikke helt når jeg har tid til å ta meg en tur:(

Til helgen er jeg 110% opptatt med å sette senkesett og foringsbytte og oljeskift+++ på "total custimize" prosjektet mitt.

Vet ikke når du evnt. er hjemme på ukedagene jeg?

Kunne jo eventuelt dratt rett fra jobben og bort til deg en dag jeg har tid.

Jobber jo "på grensa" mellom rygge og råde så er jo ikke like langt fra jobben og til deg som fra leiligheten her..

Mulig og få all stylingen inn i en 5-dørs kombi forresten?:P

hehe

 

hvor lav er potta di i forhold til min da?

jeg har ikke 15cm og gå på i høyden for å si det sånn!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tid i helgen likevell... Men jeg til uka så har jeg fri på fredagen...

Om du kan få stylingen i en sierra.. tja... hvis du evnt tømmer bakasje rom.. Og legger ned/fjerner bakseter så trur jeg det går.. Og potta mi henger ganske lavt.. så trur ikke det skal være noe stort problem

-I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE-

 

*1998 Ford Scoprio 2.3 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tid i helgen likevell... Men jeg til uka så har jeg fri på fredagen...

Om du kan få stylingen i en sierra.. tja... hvis du evnt tømmer bakasje rom.. Og legger ned/fjerner bakseter så trur jeg det går.. Og potta mi henger ganske lavt.. så trur ikke det skal være noe stort problem

 

høres bra ut!

da skal jeg prøve å holde av neste fredag jeg;)

bagasjerommet i den orange jæv'ern er tomt så det er jo bare å legge ned setene hvis jeg finner ut at jeg tar det da ja;)

har tilgang på en galant (sedan) oxo, men den er det vel dårligere plass i vil jeg tro:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja... hvis du ser på tråden som jeg har lagt ut annonsen ang kittet så har jeg funnet en sierra med denne stylingen på..

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=143927

 

det så riktig bra ut, men bakfangeren hans var jo ødelagt og ikke noe bra bilde av da:P

så det var litt synd..

Men så ut til å passe bra utifra det jeg så ja=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår