Gå til innhold

MrFord: Ford Sierra IS, prosjekt (aka SølvPilen)

Ranger emnet

MrFord

Anbefalte innlegg

• Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vinge på 5 dørs ser helt forjævelig ut.. SKIKKELIG JALLA

sa du det samma til dama di oxo el?? hvis du ikke har noe bedre å komme med kan du like gjerne holde kjeft

og gmc-v8: skal vurdere saken underveis

-I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE-

*1998 Ford Scoprio 2.3 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg sier det til dama mi? hva har det å si i denne sammenheng? 5 dørs med vinge er jalla.. ferdig diskutert....

Ja.. hun hadde vel en 5 dørs sierra med vinge.. derfor... om du turte å si "meninga" di til henne oxo...?? og forresten kan ikke huske og spørre noen her på forumet om hva dere synes om vinge på 5 dørs... så se til helvette og hold kjeft!!!!:fuckme2:

både du og Jiggah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor dere henger dere opp i vinga til bilen. Det er en IS, tøft med vinge på denne bilen! Om du har 2-Dørs eller ei. MrFord har ikke bedt om kommentarer fra noen.

Er det rart man blir irritert over sånne kommentarer når dere bare hakker ned? Virker ikke mye voksent. Greit dere digger volvo, men det går an å si ifra på en finere måte.

Mener man at det ikke ser bra ut, så kan man si det på en ordentlig måte, ikke si JALLAH JALLAH JALLAH passer ikke 5-Dørs.. Hva faen?

Jeg syntes at sierra er tøft og når det kommer en vinge på så blir det bare bedre!

Ikke bry deg om negative kommentarer, særlig ikke sånne som du har fått nå!

Jeg liker proskjektet ditt. Venter i spenning på Vinga! Jeg ville hatt den svart med sølvfarge på tuppen. Ta bilde når den er ferdig lakka.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å fy faen as!! til helvette med detta.. jeg skal ha en prosjekt tråd ikke et jævla sted som dere homofile volvo faener bare skal slenge dritt!

og takk til Ford.Pow i tillegg, for støtte

og de ander fornuftige menneskene som kan med god

samvittighet si at de er tilnærmet voksene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal bare passe kjeften din som er eier av de to største dritt bilene enn får tak i! spiser sånne som deg til frokost. tard

Snakk om å klikke fullstendig da :P

Jævlig bra...

Men stå på ! alt i alt blir vel å importere enn komplett Cosworth fra Tyskland kanskje billigere enn å koste på ei Sierra uten en gjeldene fremtid ? Økonomisk tankegang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrFord; det er bare og drite i dem :) Deres mening er deres mening; det vil ikke si at alle andre deler den. Fokuser heller på de som synes den er fin (som inkluderer meg) ;)

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk.... flere fornuftige mennesker her ja:D godt å høre.

Vurderete et øyeblikk og stenge hele tråden nå. Er nesten forjævlig at det skal gå ann å holde på sånn.

Men jeg gidder ikke mer.

Tilbake til bilen.

Vingen blir lakkert når varmere tider kommer (kanskje litt teit å lakere i 20 stive og blå)

Så skal jeg dra over vintergummien nå snart på nye vinterfelga. (klarte å ta livet av en det første snøfallet;) hehe

bilder kommer fortløpenede...

og når jeg dimmiterer så skal disse bli kjøpt inn:D

cleartaillights.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår