Sikkan Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 OT: fin vogn:) Tusen takk!:) Helt enig Thjoms...syns nesten at han burde laget en tråd om den Skal se hva jeg får til etterhvert! kommer et par tråder framover! Har så mange proj. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Jeg hadde parklysene i hovedlyktene på min gamle 745 , og tenkte på å montere det i den nye også nå når jeg så denne tråden. Savner i grunnen den bilen ,synes den var litt fet selv om blåfargen var litt slapp, kind of turbocontainer-stuk med sølvpanser og blå bil... Her er noen bilder av min gamle med orange parklys: Og et litt uklart ,men dere ser hva jeg mener: og slik som dette bak: Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast2førr Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 kjører 7 parklys på bilen. Park i hovedlykter å på siden og park i 3 tusenmetere utenfor grillen. er så fint atte:) Har ikke blitt stoppet ennå, å er klar over at det ikke er lov. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Er det lov å kjøre med park i hovedlysa kombinert med kjørelysene så lenge du har egen separat bryter til parken i hovedlyset? Hadde vært jævlig rått :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg