Gå til innhold

kr.sand: merc audi og en toyota? stoppet av purken

Ranger emnet

Diablito2k

Anbefalte innlegg

var rundt 18.00 tiden ikveld så var jeg ute å cruset litt, kommer forbi esso rett nedi hugget her og ser 3 biler som etter mine øyne ble tydet til en audi stv. toyota, kanskje en celica, og en tøff merc :)

noen fra her ?

hva skjedde egentlig ?

hvorfor ble dere stoppet ?

Don't Kill Me If Im Wrong ;)

Audi 90, 2.2E 86' :pray *hobbyprosjekt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var rundt 18.00 tiden ikveld så var jeg ute å cruset litt, kommer forbi esso rett nedi hugget her og ser 3 biler som etter mine øyne ble tydet til en audi stv. toyota, kanskje en celica, og en tøff merc :)

noen fra her ?

hva skjedde egentlig ?

hvorfor ble dere stoppet ?

*Kremt* Var meg ja... Sammen med en Integra og en ukjent Audi RS4. Gikk litt fort i Oddernestunellen kan du si. hellothere

Det likte ikke onkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort at du ble medlem av Bilforumet.net sin fotgjengerpatrulje?

Nei, hele gjengen slapp unna. Dem hadde ingen måling på oss. Men dem hørte det godt da vi kom bak dem. lol Jeg var litt krass med han ene politimannen. (tosken spurte hva jeg holdt på med, jeg svarte at "jeg kjører bil jeg". Det tok han som en fornærming) Så røyk nesten på en anmeldelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, nice da :)

meget fin merc du hadde viper ;)

tror du ble tatt av samme idiot som stoppet meg i min moped tider :P var iallfall samme svære bil.. dårlige minner.. SVÆR offroader opp på siden og presser meg ut mens jeg cruser i 90 :P var gode tider før det skjedde :P

Don't Kill Me If Im Wrong ;)

Audi 90, 2.2E 86' :pray *hobbyprosjekt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, nice da :)

meget fin merc du hadde viper ;)

Takk takk, var like før det ble fotgjenger ja. Hater Patrolen, er overalt. Bråka godt inni tunellen da alle 3 gav flat pedal. :D Uansett, skulle likt å vite mere om den RS4en, satan den gikk friskt. BP skilt, sølv av farge. Og med noen himla kantfelger. Stod forresten TS-racing på skiltplata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det måtte jo skje at vi ble stoppa der en gang.. Han purken som hang ut av passasjervinduet og veiva oss inn var ikke mye glad nei! :drive2

Fikk beskjed om ikke å tro jeg hadde mer peiling på bil enn han ene av de.. han var sikker på at bilen min var chippet og greier..

Hadde vert kult med litt info om den rs4'en der altså! den gikk sinnsykt godt!!

EDIT: En toyota?!?! fornermelse

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

[x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil)

Nå 98 Integra R

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den patrolen kunne godt vært sprengt med folka i for min del, de er jo helt på trynet...

Ellers, vær opps på oddernes tunellen, det er visst kamera i taket som de bruker til å informere purken med, om rytkene er sanne.. men.. rykter.. come on :P

Men det kan være verdt å merke seg =)

Er samme kameraene inni baneheitunellen, men de brukes bare til å få varslet om trafikkuhell o.l. Men har hørt at purken kan dra det frem i evt. rettsak mot deg ang. villmannskjøring. Men nå skal det jo også sies at disse kameraene ikke står på konstant, da det ikke er lov med konstant overvåkning..

Har da selv passert gjennom de tunellene i fart som ville resultert i stygge ting uten at noe har skjedd...

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

Nå 98 Integra R

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja akkurat om tapene slettes etter ei viss tid vet jeg ikke.. Har bare hørt rykter om at de kan brukes som bevis.

Men poenget mitt var vel at de har ikke lov til å bruke dise som grunnlag til å ta deg.

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

Nå 98 Integra R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hele gjengen slapp unna. Dem hadde ingen måling på oss. Men dem hørte det godt da vi kom bak dem. lol Jeg var litt krass med han ene politimannen. (tosken spurte hva jeg holdt på med, jeg svarte at "jeg kjører bil jeg". Det tok han som en fornærming) Så røyk nesten på en anmeldelse...

Litt OT: Ikke alle som er like heldige som deg :P Ble tatt på tirsdag... 105 i 70`n i en jetta 1.6!! Haha. 1km fra fotgjenger :p

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider