Gå til innhold

en tøff eldre opel, vågsbygd/kristiansand

Ranger emnet

Diablito2k

Anbefalte innlegg

gt er fet den... men valgte sting ray selv..liker v8.. kan du støpe front leppe til corvette?liker ikke lyktene mine heller.. den røde gt en står mye på opel i sørlandsenteret

kan jo se på det...har du dårlig tid? for har en intriør jobb,2 fulle bodykit å lage pluss mine egene biler :P ja...så var den den skolen jeg også skulle gå på :P

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

105hk? er 1.9 motoren som sitter i bla rally kadetten, 90 hk i eu utgaven,105 i us utgaven(vet ikke hva som er forskjellen)...0-100 på 6,4 sek? Forklar..sto i en test jeg fikk med papirene fra tidligere eier(tror også at det sto t at jeg ikke var helt sikker på om det stemte,men at det sto det),testet selv, rundt 6 sek(motoren er feiljustert). Mye veier denne? det vet jeg ikke, skal veie min snart :P men fått høre rundt 800 kg...I signaturen din står det 135hk, men om gt kun kom med motorer fra 1.1 til 1.9l er vel 105 riktig? min er ikke orginal, tidligere eier har bygd om;)

Skal den klare 0-100 på 6,4sek med 105hk motor bør ikke bilen veie mer enn 6-700kg. Dessuten.. Bladfjører har ALDRI betydd bra veigrep.. Sorry, men la oss være realistiske bare..helt enig,du har aldri kjørt opel gt...tverstilt bladfjør foran spiral bak...sitter som tyggis under skoa hvertfall...kan være andre årsaker da...

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miljø? hm...veit bare om en annen på forumet her og deg som har datsun :P pluss at jeg veit om noen som står her og der :P så...vel...ikke mye miljø tror jeg...vet ikke jeg...bilen min er langt fra orginal, jobber med å lage den som promo bil så blir skjermutbygging og greier...så hvor velkommen jeg er i no miljø er vel også litt så som så?:P hvordan datsun har du?

Vel. Jeg har en 1973 Datsun 1200 Sedan Delux :) hehe. ordentlig grombil. nå er den plukket delevis det og venter på at jeg skal gidde å begynne å pusse. vet ikke helt hvor jeg skal med den.. kan hende jeg bare setter på råe felger og har den orginal ellers. uten fangere ser den jo også litt kul ut da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Jeg har en 1973 Datsun 1200 Sedan Delux :) hehe. ordentlig grombil. nå er den plukket delevis det og venter på at jeg skal gidde å begynne å pusse. vet ikke helt hvor jeg skal med den.. kan hende jeg bare setter på råe felger og har den orginal ellers. uten fangere ser den jo også litt kul ut da. :)

din slask...jeg vil å ha 120:( digger den egentlig:P den har litt rompe:) uten å fornærme noen(kan godt hende jeg er blind),men syns den har samme trekk som mantan osv :) du har delux du å? betyr det imiterte skinnseter med lang rygg og turteller? enig i at bilen din er fin orginal:) min blir litt spes for ser så høy ut, så har støpt front på den og jobber med vinge,scoop,sideskjørt,skjermbyggere og rompe...har gjort om mest invendig hitil...trekt om takk og gulv ect... pics på http://bareborre.net/gallery/Ole

du vet ikke om noen datsuner som er til salgs?

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... Råe egenskaper på en gammel bil om det stemmer det du sier.. :wave

enig...eeste jeg har prøvd selv er kjøreegenskapene og aksen...har hatt prøveskilter på bilen i tilsammen 2 dager lixom...så det meste jeg har av fakta fulgte enten med bilen eller er lest i blader ect så kan ikke påstå at alt stemmer på prikk...men er gammel bil da *prøve å kjøre litt pent*

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider