Gå til innhold

Et lite uhell i hverdagen

Ranger emnet

TGS[]D[][]V[][]D

Anbefalte innlegg

Samboer'n min lånte bilen her om dagen, og da måtte det selvfølgelig skje. Hu svingte inn i en annen bil, og lagde litt skraper her og der på venstre side av frontfanger'n, og liten bult i forskjermen. Jeg var hos opel på ensjø idag og lurte på hvor mye det ville koste å reparere, og da sa opelmannen at det ville koste rundt 12 - 13 000 kr. Han sa at frontfanger'n måtte byttes hvordi strukturen i det svarte på fanger'n var ødelagt, og at det ikke gikk ann å reparere. Har liten lyst til å ta dette på forsikringen, så lurte derfor på om det var var noen der ute som tilfeldigvis hadde en frontfanger til en Vectra B 96 mod til en billig penge. Hadde vært veldig fint om den hadde vært lakkert i samme farge som bilen. "Olivenbers."

123.jpg

456.jpg

- Opel Vectra C 06 mod

- Opel Vectra B 96 mod *solgt*

- Toyota corolla 86 mod *solgt*

- Bmw 316i e36 91 mod *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mulig jeg begynner å bli gammel og svaksynt, men det der så da ikke så ille ut vel?

For meg så ser det ut til å kun være noen små riper, og ingenting ødelagt.

Ta deg turen til Opel og kjøp en liten flaske med utbedringsfarge.

Koster en hundrings eller noe sånt.

Siden du bor i Oslo, så regner jeg med at det er stooor fare for at det vil komme flere riper med tiden :deng

Ellers så er det en liiten mulighet for at mANiAC her på forumet kan ha en ny fanger på lur.

Men, utbedringslakk bør du ha liggende uansett, da det er greitt å få lappet steinsprutskader eller lignende (som f.eks de nye stripene til samboeren;) ) så snart som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider