Gå til innhold

Hvor får jeg tak i catchtank til bensin?

Ranger emnet

ha|||on

Anbefalte innlegg

Jeg trenger catchtank til fuel-linjen min. Den burde være på ca. 1-2 liter, og ha fire innganger; to i toppen og to i bunnen, eller evt tre i topp og en i bunnen. Gjerne aluminium. Jeg har kikket på eBay, men der der finner jeg bare catchtanker til oljeånding.

Noen som lager eller vet hvor jeg kan kjøpe?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke undervurdér ditt lokale mekaniske verksted. Burde ikke være store jobben for dem å sveise to runde endestykker på et noen og 30 centimeters langt firetommers rustfritt stålrør og krone det hele med et sett -AN-koblinger.

Har levert en skisse til en tank på 3 liter og tre porter i toppen samt en i bunnen til mitt lokale sveiseverksted. Får pris imorgen.

Er det andre sveiseverksteder i Oslo/Akershus som anbefales til en slik jobb (gjør jobben billig & bra)?

Har noen erfaringer med catchtanker på omtrent 1 liter? Noen som har opplevd at det er for lite?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få kjøpe en av disse om du vil.. Jeg skal bruke den ene selv, da med igjen sveiset/tettet det nedre "90 grader innløpet", og koblinger fra TESS som passer på de øvrige tilkoblingene..

Vil ha 400kr + frakt for den.. Koster 600 ny på gundersen tror jeg det var..

Ubrukt, alldeles som ny..

Er på omtrent 2 liter.. To innløp i topp, ett utløp i bunn (senter av bunnplata), og to på siden..

catch.jpg

Mvh

Ola

ola(A)sunndals.net

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider