zetec-escy Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Så en sinnsykt fet bil i parkeringshuset på ski storsenter i ettermiddag... Aston Martin DB9! det er heftig bil! Det er den første jeg har sett "live"!!! :D Ingen som vet noe om denne!? Hvor den "er fra"!? (bilder kommer) Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Om den var svart, så er det Jaguar Norge som eier den. Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 pokker jeg så den ved vestby stasjon i går tidelig jeg og! fy pokker for en bil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 ja... er en ganske heftig bil det! var ikke svart... er grå/sølv..... Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Sett en grå sølv på motorveien mot Ski (Fra Kolbotn) Hilste på hverandre og jeg ga'n tommel opp! Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 hehe... er nesten plikt å gi`n tommelen :hello: :D Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Direktøren for Røhne & Selmer Ensjø kjører en slik en Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Så en slik en i oslo tidligere i sommer. Var grå og hadde nydelig motorlyd :) Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næ$$ Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Petter C.G Sundt har en slik en.. Står på dronningen på bygdøy der han har kontor.. Sølvgrå med DK reg.. Snakket med han noen ganger. Hyggelig kar! Han har jo hatt Lamborghini LM002 ,Aston, Bentley.. det meste som er av flotte biler, blandt annet min gamle Maserati, han synes det var moro å se den igjen ;-) Siter Maseratien solgt.. Leilighet kjøpt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg