Fomle Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Heisann! Etter å ha sett mange bra bilder her inne,og fått tips fra en kompis fant jeg ut at jeg ville legge ut mine egne bilder. Er ei jente på 20 med som er lagd,født og oppvokst i et baksete,så bil det har jeg i blodet :) Prøver å få med meg det meste av treff og happenings rundt på østlandet,men siden jeg ikke har lappen sjøl så er det en del jeg ikke får vært med på. Blir nok mest amcar-bilder,men oxo mye kinaputts. Har masse bilder og filmer liggende på maskina,som jeg sikkert kan sende til dem som vil. Adressa er honningbie@hotmail.com Kikk litt da vettu :chevy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Se her ja Fomle, du klarte det jo ;) Mye bra bilder her... EDIT: jeg er visst kompisen :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Mye bra bilder :) Vi vil ha fler Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fomle Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Takk for det! Men kan jeg spørre deg om noe? Bildene mine står litt hulter i bulter..noe mulighet for å få satt dem opp etter størrelse eller no? Ser liksom mere proft ut da =) Klem :chevy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Utrolig mange fete bilder der! Stå på girl! birthday Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 veldig bra,fortsett sånn :wave Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Mye bra her ja ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 ltbcustom camaroen er utrolig rå! takk for bildene! Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 fått med deg felgen min og jo...:) Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Hvem er det det er bilde av i hummer speilet? :P Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fomle Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Hvem er det det er bilde av i hummer speilet? :P Meg som er i hummer-speilet =) hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fomle Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 fått med deg felgen min og jo...:) Og den felgen er FET! Hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Tøffe bilder ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg