Gå til innhold

Det å stikke ifra en påkjørsel :( :(

Ranger emnet

duxx0

Anbefalte innlegg

Jeg har satt personlig rekord i uflaks :hammer

Igår mandag

Satt bilen fint og godt inne ved kanten på i en bygate med parkerte biler, gikk inn i en butikk og kjøpte litt, hører plutselig ett smell/knas og at alarmen får epileptisk anfall... FAEN!!!! tenker jeg og løper de 30 m rundt hjørnet og frem til bilen... Der ser jeg det, speilet ligger på bakken i sine enkelte faktorer.. rute på høyre siden foran er KNUST!!!!!!!!!!! :wonder :wonder og på dørhåndaket er det en enorm ripe (liten bulk i døra like under vinduet pluss ripe)

Og han/hun/det som gjorde det er nowhere to bee seen.....

Får da med en gang lyst til å finne no skjørt og KNUSE DET!!!! anger2 anger2 fucku fucku

Drar hjem i en mildtsagt vindfull bil med gjennomtrekk og er rasende og hører på sinna musikk så folk ser rart på meg :P

IDAG!!!

Må kjøre SCOOTER (dog godt trimma men scooter i regnvær er og blir scooter i regnvær) :( ned til ullevål stadion en tur, setter den fra meg glad og fornøyd og går og gjør det jeg skulle.. på veien tilbake tråkker jeg nedi ett jævela hull setter foten sidenlengs fast og tryner som faen FORSTUER ANKELEN og får sår på kneet og foten (takk aprillia for gode hansker) :hammer

Kommer tilbake og JAMMEN! er ikke scootern veltet, blinklysglasset knust samtidig som blinklyset har sluttet å funke :fire:

Pengene er ikke problemet siden jeg er arbeidsnarkoman (blinklyset må kjøpes med reflektor og jeg er sånn passe praktisk, ruta får jeg bytta og speil får jeg fra høggern) MEN alikevel, at noen er så jævela tilbakestående og fegis at de ikke tør å stå for det de har gjort gjør meg mildt sagt rasende, så hvis du er her kan du vennligst ta tillfart og sykle rake veien inn i fuhålet til hu torild skogsholm så kan du sitte der i skitmørke og knuse alt du vil med det egoet ditt din evneveike politikerætling.

Min historie er nok desverre ikke enestående. Jeg vurderer nå sterkt å bare bli inne resten av uka og sykemelde meg på jobben og kjøpe meg panservogn :P

Fra nå av skal jeg bare parkere FORAN på jobben hvor det er videooveråka :D

Ahh godt å få ut litt aggresjon :P

edit: hva er greieste måten å få dørhåndaket til å se vanlig ut igjen?

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: Kondolerer, dette var trist.. Folk som kjører fra er trøvknøler som burde sneppgjelles...

MEN, jeg lo godt når jeg leste dette, dessverre :/ Men ta glede fra at jeg fikk en litt bedre start på morgenen ;) :thanks

Kondolerer igjen.

null problem at du lo :P

ler selv når sånt skjer jeg... beste en kan gjøre når alt går så til helvete som det :D

Internetporrmissbrukare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff duxx0... Det var liksom ikke måte på hvor uheldig du skulle være. Det å stikke etter å ha kjørt på en bil er helt utrolig feigt! Håper det ordner seg for deg og at du har litt mer flaks i fremtiden :)

takker for all støtten :P :thanks

takk gud for forsikringa.. må vist bestille ny dørlist og full pakke fra the germans (are mad at me) så nå blir det nødrute og speilløs i noen dager framover :P (får håpe jeg ikke treffer onkel blå)

Internetporrmissbrukare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt Offtopic men:

Du kjørte ikke scooter under Blindern T-bane Stasjon på vei til ullevål kl. 7.45-50 eller no?

Var bare det at jeg leste TRIMMA scooter og Ullevål, at jeg huska at jeg hørte en scooter som bråka ganske mye når dørene var åpne på Blindern :)

Synd det med Bilen og scootern..

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider