s2000 Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Hvilket fabrikat leverer best senkesett til s2ooo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Endel svensker kjører Bilstein og er godt fornøyde. Det finnes jo en haug med bra saker hvis du er villig til å bla opp. Men som sagt Bilstein er det jeg har hørt mye bra om fra våre naboer. Vet ikke eksakt hvor lavt og hardt det blir, om det er mange forskjellige å velge imellom til s2k, men det bør vel være mulig å finne ut. Den jeg så sist var dog RIMELIG lav. Lykke til! Edit: Hva som er "best" avhenger jo av hva du ønsker å bruke den til, gatekjøring på norske drittveier eller oppsett for bane? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Halla! Jeg kjører Spoon progressive fjærer og Spoon dempere. Senker 25mm og funker meget bra både på bane og vei. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Halla! Jeg kjører Spoon progressive fjærer og Spoon dempere. Senker 25mm og funker meget bra både på bane og vei. Unnskyld at jeg forstyrrer tråden litt, men er dette TUV godkjent? Produseres dette til NSX også? Takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Unnskyld at jeg forstyrrer tråden litt, men er dette TUV godkjent? Produseres dette til NSX også? Takker :) De lager sikkert til NSX, men TÜV er nok ikke med på dette. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 De lager sikkert til NSX, men TÜV er nok ikke med på dette. :) Blæh, hadde vært greit å hatt TUV og hatt det godkjent :) H&R er nødløsning :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg