Gjest kentiver Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Hei Jeg skal kjøpe meg en 88Mod Peugeot 405 SRi, å har en 87Mod 405 Mi16 stående ( delebil ), den er tidligere blitt brukt som sivilbil på Mo I Rana, å har dermed chiptrim å effektanlegg. Det jeg lurer på er om noen vet om effektanlegget å chiptrimmingen kommer til å passe på SRi`en? Isåfall blir jeg veldig gla:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Hei Jeg skal kjøpe meg en 88Mod Peugeot 405 SRi, å har en 87Mod 405 Mi16 stående ( delebil ), den er tidligere blitt brukt som sivilbil på Mo I Rana, å har dermed chiptrim å effektanlegg. Det jeg lurer på er om noen vet om effektanlegget å chiptrimmingen kommer til å passe på SRi`en? Isåfall blir jeg veldig gla:) Hei! Legg inn spørsmålet på http://www.peugeotklubb.no her er det ganske så dødt kan du si.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg