Gå til innhold

Bærekuler VW caravelle 92mod

Ranger emnet

Jokkalin

Anbefalte innlegg

Gratulerer med jobb på bilen....

Må desverre si at uten det rette værktøyet....så kan du varme å slå deg gul og grønn før de kommer ut.

Skrur på vw-audi hver dag, så dette vet jeg.

Disse kulene blir det litt slakk i etter 30-40 tusen kilometer så det er ikke en bra løsning de har gjørt på møller!!

Med vennlig hilsen

R

Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,

er litt arbeid å få ut disse.

slakk og slakk, kommer alt på hvem som vurderer slakken.

blir bestandig litt "slakk" etter montering og kjørt litt.

Men du kan enkelt lage deg verktøy selv å få ut disse.

og selvfølgelig bruke skjærebrenner, noe jeg aldri har brukt og har vel skiftet på et x antall biler. Også brukt pressverktøy noe som man ikke blir sliten av.

Dra heller på et verksted. Mye enklere uhhmmwhat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makt å viljestyrke er tingen...

Og ikke minst en grei arb.høyde under de bilene.

Hadde samme problemet på russebilen... De knirka noe jævli og antok at de var slitte, Smørte de godt inn med 5-56 og brukte en sprøyte for å få litt smøring på innsiden og solgte bilen...

Stygt gjort... Men jeg ville ikke skru meter til på den bilen...

Gikk billig thou...

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
gudbedre da.. det er jo NESTEN bare å bruke en 17-19 fastnøkkek å smekke imellom brua og kula da..

du skal jo ikke bruke de noe mere da..

smekk inn der, med den gapende enden, og klikk litt i 15 minutter, så vips, har du ei løs kule...

Siden du er "guru" på å bytte disse kulene med bare en fastnøkkel,,,,,,Tror jeg du kan bli milionær hvis du jobber med bonus på Møller og bytter disse på 15 min.............Bla Bla.....Du er vel kanskje en liten verdensmester?????? babyhmm?

Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider