ElCamino Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Bilforumet.net strikes igjen. Hva er vitsen med alle de forumen som aldri kommer til å komme en tråd på. Signum forum til og med, er ikke akkurat norges mest solgte bil. Men et omega forum det er der ikke! Se alle trådene i genrelt opel med omega innhold, og så se etter Signum tråder. Signum er ikka akkurat norges mest solgte bil. Er liksom så kjedlig med de forumene som aldri kommer en tråd i, og som egentlig bare er fyll :) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Tipper en Omega-del kommer når Dr_S er tilbake. Greia er egentlig at det finnes et Omega-forum, men noe bøg har skjedd i en eller annen oppgradering av forumet slik at vanlige brukere ikke ser de. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 ja jeg spurte om astra/corsa underforum for en måned eller to siden, og da påsto dr_s at han hadde lagt de til og at han så de, men jeg så ikkenoe :P Men nå har det tydligvis blitt fiksa :wave Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 ja jeg spurte om astra/corsa underforum for en måned eller to siden, og da påsto dr_s at han hadde lagt de til og at han så de, men jeg så ikkenoe :P Men nå har det tydligvis blitt fiksa :wave jepp, alle nye forum som ikke hadde hatt noen tråder i seg ble slettet og opprettet på nytt. Da funket alt bra. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 skjønner ikke helt vitsen jeg heller. har kanskje vært et spm om zafira så lenge jeg har hengt her på forumet. neppe noe og oprette eget forum for. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 skjønner ikke helt vitsen jeg heller. har kanskje vært et spm om zafira så lenge jeg har hengt her på forumet. neppe noe og oprette eget forum for. Enig, fjern sintra, slå sammen tigra og corsa, fjern zafira++ Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg